طی مراسمی:

از برترین های صالحین در اصلاندوز تجلیل شد

جشنواره برترین های شجره طیبه صالحین بسیج عشایری اصلاندوز با حضور بسیجیان و مربیان صالحین برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۷۹۰۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، محرم بنیادی، فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز در این جشنواره با اشاره به نقش حلقه های صالحین در پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی نظام اسلامی گفت: هدف از تشکیل حلقه های شجره طیبه صالحین، ایجاد کادر مناسب و تربیت انسان های شایسته برای آینده ایران است که به لطف خداوند شاهد رشد این حلقه ها در تمامی اقشار جامعه هستیم.

وی افزود: حلقه های صالحین از مهم ترین و مستحکم ترین سنگرهای ارزشی و اعتقادی در برابر جنگ نرم است که با هدف نهادینه کردن، تثبیت و تدوین برنامه های مناسب برای جوانان در سطح پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد راه اندازی شد.

فرمانده بسیج عشایری اردبیل تصریح کرد: دشمن با برنامه های ماهواره، از طریق نفوذ فرهنگی و فضای مجازی سعی در جهت دهی به افکار و رفتار جوانان مسلمان دارد درمقابل این جریان یکی از برنامه های اصلی حلقه های صالحین اشاعه تفکر دینی و اخلاقی وترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان است.

به گفته وی دشمنان اسلام از بسط و گسترش اسلام ناب محمدی(ص)در جهان به هراس افتاده اند، چرا که دشمن به دنبال اشاعه اسلام آمریکایی در جهان است.

بنیادی هدف از برگزاری این جشنواره را کشف استعداد های برتر و معرفی به دیگر پایگاه های مقاومت جهت الگو گیری و تقدیر و تشویق چهره های موفق در منطقه دانست و افزود: هدف از ایجاد و توسعه حلقات صالحین کادر سازی برای انقلاب اسلامی و در راستای تمدن سازی اسلامی و ایرانی با الگوی پیشرفت بومی است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره،حلقات تربیتی شجره طیبه صالحین بسیج عشایری مورد ارزیابی قرار گرفتند افزود:بهترین حلقات امروز دوشنبه هفدهم اسفندماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز اصلاندوز مورد تشویق قرار می گیرند.

فرمانده ناحیه عشایری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه به شمه ای از زندگانی آن حضرت اشاره کرد و از بسیجیان خواست زندگانی ائمه اطهار(ع) را مورد الگو و سرمشق خود قرار دهند.

در پایان این جشنواره بعد از پخش کلیپ و اجرای گروه سرود حلقه های صالحین حوزه بعثت ناحیه عشایری از چندتن از بسیجیان و مربیان صالحین اصلاندوز با اهدای هدیه و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری،نماینده تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و جمعی از کارکنان سپاه و بسیجیان حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار