بیمارستان صحرایی شهید قاضی در بانه به کار خود پایان داد

مسئول بسیج جامعه پزشکی بانه از ویزیت 800 بیمار در مدت برپایی دو روزه بیمارستان صحرایی شهید قاضی سنندج در بخش آرمرده این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۷۹۱۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عصر دیروز بیمارستان صحرایی غربال محور شهید قاضی سنندج که برای ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم مرزی در بخش آرمرده از توابع شهرستان بانه برپا بود پس از دو روز خدمات دهی ارزنده به مردم این بخش بکار خود پایان داد.

سید سروش موسوی پناه، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستان بانه در
سخنانی ضمن تقدیر از زحمات دست اندرکاران مجموعه بیمارستان شهید قاضی سنندج ،فرماندهی سپاه بانه، پرسنل درمانی و پزشکان متخصص در این بیمارستان صحرایی اظهار داشت: طی این دو روز بیش از 800 نفر از بیماران مبتلا به امراض مختلف در بخش آرمرده بصورت رایگان ویزیت شدند.

وی افزود: طبق برسی های بعمل آمده مراجعه به پزشک عمومی، داخلی، اطفال ،دندانپزشکی و بیماری های زنان به ترتیب اولویت بیشترین مراجعات بیماران در این دو روز بوده است.


موسوی پناه با بیان اینکه این طرح از استقبال چشمگیری از طرف مردم بخش آرمرده مواجه شد خاطرنشان کرد، درصد رضایتمندی مراجعه کنندگان از خدمات دهی و تسریع در روند پذیرش و کیفیت درمان در حد مطلوبی گزارش شده است.

ارسال نظرات