عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بسیج: 48 درصد تحصیلکرده‌ها بیکارند

یک میلیون شغل کجا ایجاد شده؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز 48 درصد جوانان تحصیلکرده کشور بیکار هستند و در این شرایط دولت ادعای ایجاد بیش از یک میلیون شغل در سال 94 را دارد.
کد خبر: ۸۶۴۷۹۸۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

روح‌الله عباسپور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به وعده‌های مکرر دولت مبنی بر تحقق رونق اقتصادی گفت: با اینکه دولت یازدهم خود را دولت راستگویان می‌نامد، اما بیشترین دروغ ممکن را به مردم گفته است. در دوسال اخیر دولتی را دیدیم که برای همراه کردن مردم با خود از ارائه هیچ وعده کاذبی دریغ نکرد و این مسئله بی اعتمادی مردم را به دنبال داشته است.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید قرار بود طی 100 روز شاهد شکوفا شدن اقتصاد کشور باشیم اما این وعده چندین بار از سوی تمدید شد و امروز بر اساس وعده جدید آقای روحانی باید تا پایان سال 95 منتظر تحقق این امر باشیم.

وی با بیان اینکه وعده کاهش نرخ بیکاری دولت نیز محقق نشد، تصریح کرد: امروز 48 درصد جوانان تحصیلکرده کشور بیکار هستند و در این شرایط دولت ادعای ایجاد بیش از یک میلیون شغل در سال 94 را دارد.

عباسپور با اشاره به رکود سنگین حاکم بر بخش تولید کشور، گفت: دولت همه مسائل و معضلات بخش اقتصاد کشور را به توافق و ارتباط با غرب و اروپا گره زد و این مسئله نه تنها گشایش اقتصادی برای کشور به دنبال نداشت بلکه در آینده ای نه چندان دور مردم می فهمند که گره های مشکلات اقتصادی کورتر شده اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان اذعان داشت: دولت اعتقاد عجیبی به برجام دارد، گویی منتظر است برجام اقتصاد کشور را باغ و گلستان کند، با این وجود دولت در حالی که بدعهدی های طرف‌های مقابل را می بیند، ساکت است اما اگر انتقادی نسبت به برجام و روند اجرای آن صورت بگیرد، سریعا منتقدین را مورد هجوم قرار می دهد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار