مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد اردبیل:

مساجد نقش بسزایی در ارتقای آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند

450 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان اردبیل برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۴۸۰۳۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نادر سقا در مراسم تجلیل از کانون‌های فرهنگی هنری تربیتی در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل اظهار داشت: ‌در حال‌ حاضر 25 درصد مساجد استان اردبیل تحت پوشش کانون‌های فرهنگی و هنری هستند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صدد افزایش کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد اردبیل هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 800 مساجد در استان اردبیل برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و مذهبی فعالیت می‌کنند، افزود: این مساجد نقش بسزایی در ارتقای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و برنامه‌های منسجم فرهنگی در مساجد اردبیل برگزار می‌گردد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: 450 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان اردبیل برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی فعالیت می‌کنند و این کانون‌ها بدون هیچ چشم‌داشتی در توسعه برنامه‌های فرهنگی گام برداشته‌اند و همواره در عرصه‌های فرهنگی پیشگام بوده‌اند.

سقا با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل در بین دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت رتبه نخست را به خود اختصاص داده است، گفت: کانون فرهنگی هنری مساجد اردبیل در بخش خواهران و برادران در مناطق محروم و دورافتاده نیز فعالیت چشمگیری دارد که نیاز است از این کانون‌ها حمایت‌های همه‌جانبه‌ای انجام شود.

وی تصریح کرد: در سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، کانون فرهنگی هنری شهید علایی استان اردبیل در جشنواره کانون فرهنگی هنری روستاهای کشور جزو 10 کانون برتر کشور شناخته شد و از این کانون در اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم با اجرای سرود سالگرد تشکیل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در اردبیل گرامی داشته شد و از فعالان برتر کانون‌های فرهنگی هنری اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات