دوره آموزش آبزی‌پروری در زاهدان برگزار شد

رئیس موسسه اشتغالزایی جهاد نصر زاهدان گفت: دوره آموزش آبزی‌پروری در زاهدان برگزار شد
کد خبر: ۸۶۴۸۴۲۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج :مصطفی شهرکی در کارگاه آموزشی آبزی پروری که امروز در زاهدان برگزارشد، اظهار داشت: کارآفرینی و اشتغال نقش مهمی در رونق اقتصادی یک جامعه و تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

وی افزود: آبزی پروری به ویژه در روستاها نقش مهمی در تامین خوراک مورد نیاز خانواده‌ها دارد و به عنوان یک فناوری جدید در تولید غذا طی سالهای اخیر از رشد و توسعه پرشتابی برخوردار بوده است.

شهرکی با اشاره به اینکه دوره آموزش آبزی‌پروری در زاهدان برگزار شد،گفت: این حرفه ضمن  درآمد برای تولیدکننده ارز آوری برای صادرکنندگان و اشتغال را به دنبال دارد.

رئیس موسسه اشتغالزایی جهاد نصر زاهدان گفت: در بسیاری از کشورها آبزی‌پروری نه تنها تامین کننده امنیت غذایی است بلکه امنیت مالی را نیز تامین نموده است.

شهرکی ادامه داد: این موسسه در جهت ایجاد اشتغال دوره های آموزشی مختلفی را برگزار می کند و در این کارگاه آموزشی 14 نفر از خواهران و برادران بسیجی آموزشهای لازم را برای ایجاد صنایع آبزی پروری آموختند.

وی تصریح کرد: به این افراد پس از اتمام دوره آموزشی گواهینامه ارائه می‌شود و همچنین در سال آینده تسهیلات خوداشتغالی به این افراد پرداخت می‌شود.

ارسال نظرات