رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان:

اجرای برنامه های آموزشی با هدف فرهنگ سازی در مناسبت های مختلف

اجرای برنامه های آموزشی با هدف فرهنگ سازی در مناسبت های مختلف از جمله هفته ی زمین پاک، انس با طبیعت، هفته محیط زیست برای نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف مردم انجام شده است.
کد خبر: ۸۶۴۸۵۶۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان گفت: اجرای برنامه های آموزشی با هدف فرهنگ سازی در مناسبت های مختلف از جمله هفته ی زمین پاک، انس با طبیعت، هفته محیط زیست برای نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف مردم انجام شده است.

عابس لطفی با اشاره به دومین جشنواره «من، زمین، بهار» افزود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره افزایش فرهنگ حفاظت از محیط زیست است و این فرهنگ باید با کمک خود مردم در جامعه گسترش یابد و نهادینه شود.

وی به نحوه استقبال از اینگونه جشنواره ها اشاره کرد و اظهار داشت: درست است که کمیت برای همه مهم است، اما موضوعات مربوط به محیط زیست، می طلبد که به کیفیت بسیار بیشتر از کمیت اهمیت داده شود، چرا که مردم باید خود به این فرهنگ برسند که در حفظ طبیعت اطراف خود کوشا باشند.

رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان به برنامه های مهم این اداره کل اشاره کرد و گفت:

لطفی حضور در کلاس های درس مدارس برای آموزش و فرهنگ سازی را از سنین پایین لازم دانست و افزود: تهیه و تولید یک فیلم داستانی و ساخت دو انیمیشن با کیفیت و در سطح ملی نیز یکی دیگر از اقدامات انجام شده در زمینه فرهنگ سازی میان مردم زنجان است.

وی خاطرنشان کرد: برای مدیران و کارکنان صنایع استان به طور جداگانه دوره های آموزشی برگزار می شود و امسال نیز برای 20 کارخانه پنج دوره برگزار و برای شرکت کنندگان گواهینامه صادر شده است.

ارسال نظرات