فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان

۱۶ هزار دانش‌آموز و دانشجو در لرستان به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ۱۶ هزار دانش‌آموز و دانشجو در لرستان به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۴۸۸۳۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در جلسه راهیان نور که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: هرچند وقت یک‌بار به بهانه یادواره‌ها، کنگره و اردوهای راهیان نور از منبع پرنور شهدا انرژی می‌گیریم بنابراین مشهد شهدای غرب، جنوب و شمال غرب سبب رویش هرروز ما هستند تا راه را گم نکنیم.

وی در رابطه با اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان به اردوهای راهیان نور افزود: امسال از 25 هزار نفر سهیمه دانش‌آموزی تاکنون 14 هزار نفر به اردوهای رهیان نور اعزام‌شده و در بخش دانشجویی نیز اعزام سه هزار نفر در تعهد ما بوده که تاکنون هزار و 700 نفر به مناطق عملیاتی اعزام‌شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اعزام 10هزار نفر از اقشار مختلف مردم به اردوهای راهیان نور عنوان کرد: تاکنون هزار و 100 نفر از این تعداد به مدت سه روز به مناطق عملیاتی اعزام‌شده است.

وی فراهم شدن بسته فرهنگی را یکی از نیازمندی‌های این سفر معنوی برشمرد و بیان کرد: با توزیع بسته فرهنگی و اعزام مبلغ با کاروان‌های راهیان نور زمینه‌ای برای تأثیرگذاری معنوی و فرهنگی فراهم می‌شود.

کشکولی تصریح کرد: با شروع کار اردوهای جهادی در ایام نوروز حدود 16 هزار نفر دانش‌آموز و دانشجوی بومی و غیربومی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.
ارسال نظرات