بازدید رییس سازمان امور عشایر کشور از مجتمع آبرسانی احمدلوی اصلاندوز

رییس سازمان امور عشایر کشور در سفر به استان اردبیل از مجتمع آبرسانی احمدلو و قشلاقات همجوار اصلاندوز بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۴۸۹۹۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
   به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، کرمعلی قندالی" رییس سازمان امور عشایر کشور به همراه مدیر امور عشایر استان اردبیل و دیگر مسئولان شهرستان امروز از مجتمع آبرسانی احمدلو و قشلاقات همجوار بخش اصلاندوز بازدید کرد.

قادر هنرمند مدیر امور عشایر استان اردبیل در این بازدید اظهار کرد:طرح مجتمع آبرسانی احمدلو و قشلاقات همجوار به منظور تامین و ذخیره آب شرب و بهداشتی و دام مورد نیاز 18 قشلاق شهرستان پارس آباد و اصلاندوز است که شامل احداث مخازن ذخیره،ایستگاههای پمپاژ و خطوط انتقال آب است.

وی افزود:این بخش از طرح که بخش اول 9 قشلاق و قسمت ابتدایی طرح بوده و شامل احداث و تجهیز مخزن 1000 مترمکعبی،ایستگاه پمپاژآب،تاسیسات جانبی و خطوط آبرسانی حاج بایاندور و حاج آقاقلی است.

مدیر امور عشایری استان گفت:درحال حاضر آبرسانی به 9 قشلاق بالادست به طول 21/5 کیلومتر شامل قشلاق های حاج آقاقلی،حاج بایاندور،حاج طالب،حاج غلام،ایری دره،آلاپاپاخ،احمدی و حاجی پنجالو در اولویت هستند.

هنرمند حجم مخازن ذخیره در افق طرح سال 1417 برای 18 قشلاق 2250 متر مکعب عنوان کرد و افزود:اعتبار تخصیص یافته در سال گذشته برای اجرای این طرح حدود چهار میلیارد و 306 میلیون ریال که مبلغ کل قرارداد هم حدود 24 میلیارد و 559 میلیون ریال است.

کرمعلی قندالی رییس سازمان امور عشایر کشور نیز پیشرفت فیزیکی طرح مجتمع آبرسانی احمدلو و قشلاقات همجوار را مطلوب ارزیابی کرد.
ارسال نظرات