با دستور سردار نقدي:

کلنگ احداث درمانگاه شبانه روزی بسيجيان در پارس آباد زده شد

کلنگ احداث درمانگاه تخصصي و شبانه روزي بسيجيان در شهرستان پارس آبادمغان با حضور استاندار اردبيل به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۶۴۸۹۹۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، ساخت درمانگاه تخصصی و شبانه روزي بسيجيان در پارس آباد که دیروز توسط  مجيد خدابخش استاندار اردبيل و جمعي از مسوولان استاني و شهرستاني کلنگ آن به زمین زده شد در زمینی به مساحت 1500 متر مربع که از طرف شهرداري در اختیار گذاشته شده است، آغاز می‌شود.

سرهنگ پاسدار كارگر مسئول بسيج مهندسي سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل در آيين كلنگ زني اين درمانگاه اظهار داشت: این مركز در سه طبقه ساختمان در بخش‌های مختلفی با مجموعه کامل شامل بخش‌های دندان‌پزشکی، آزمایشگاه، نمونه‌برداری، سونوگرافی، داروخانه، اتاق معاینات برادران و خواهران، تزریقات و ... خواهد بود.

وي با بيان اينكه احداث اين درمانگاه در راستای سفر سال گذشته رئیس سازمان بسیج مستضعفین به پارس آباد و درخواست مسئولان و معتمدان اين شهرستان با مساعدت و دستور سردار نقدی انجام مي شود، افزود: این پروژه با کارفرمایی موسسه تأمین و درمان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل با زیر بنای 1500 مترمربع ساخته خواهد شد.

كارگر تصريح كرد: بر اساس اعتبارات تخصیص داده شده، این درمانگاه با اعتبار 5 میلیارد تومان در نيمه اول سال 96 به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسئول بسيج مهندسي سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل ضمن قدرداني از عنايت ويژه فرماندار، شهرداري و شوراي شهر پارس آباد در واگذاري زمين براي احداث اين درمانگاه، از استاندار اردبيل درخواست كرد كه در صورت تامين زمين مورد نياز در نزديكي گمرك بيله سوار، موسسه تأمین و درمان سپاه استان آماده ساخت چنين درمانگاهي در اين شهرستان است.

 اين درمانگاه قرار است در نزديكي پارك كاج شهر پارس آباد در سه طبقه احداث شده و بصورت شبانه روزي به اقشار مختلف مردم و بسيجيان خدمت رساني كند.

ارسال نظرات