امام جمعه مشگین‌شهر:

وضعیت معابر مشگین‌شهر مناسب این شهرستان نیست

وضعیت معابر مشگین‌شهر مناسب این شهرستان نیست مسئولین باید به آرامش و آسایش مردم بیشتر توجه کنند.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۱۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه های نماز جمعه 21 اسفند ماه ضمن گرامیداشت 22 اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهادت نهایت بندگی وسیر ویرور در عالم معنویت و حیات ابدی است.

وی افزود: در عصر حاضر مهمترین وظیفه نسل امروز ادامه راه شهدا و حفظ ان است لذا مهترین وظیفه بنیاد شهید در این راستا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهداست.

امام جمعه مشگین‌شهر در بخشی از بیانات خود با اشاره به برگزاری رزمایش ولایت گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند که دفاع از امنیت داخلی و مرزهای این کشور از مهترین وظایف نیروهای نظامی است و ملت ایران خصوصاً نیروهای نظامی در مقابل هر گونه تعارض دشمن آماده مقابله است.

وی افزود: نیروی هوا فضای انقلاب اسلامی این رزمایش با با شعار قدرت بازدارندگی، وحدت و همدلی و با هدف امادگی و نمایش اقتدار سپاه پاسداران برگزار شد و در این رزمایش موشک های بالستیک با برد های متفاوت به معرض نمایش گذاشته شد که این امر موجب وحشت دشمنان اسلام شده است از این رو مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که اگر دشمن دست از پا خطا کند و قصد تعرض به این کشور را داشته باشد قطعاً جواب کوبنده از ملت ایران خواهد دید.

حجت الاسلام باوقار با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای خبرگان گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار از حضور پر شور مردم در پای صندوق های رأی تقدیر کرده و به فضای آزاد، رقابتی و سالم انتخابات تاکید کرده است.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه دشمن در سوریه و عراق شکست خورده و امروز حزب الله را به عنوان گروه تروریستی معرفی کرده است که این امر نشان از حرکت شوم دسمنان دارد.

امام جمعه مشگین‌شهر در پایان سخنان خود با اشاره به وضعیت اسفناک شهر از لحاظ تنظیم بازار و آسفالت معابر گفت: وضعیت مشگین‌شهر بیش از پیش نیاز به رسیدگی دارد که از مسئولین امر انتظار می‌رود اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به نزدیکی چهارشنبه سوری گفت: در آستانه چهرشنبه سوری قرار گرفته ایم که خانواده ها می‌بایست فرزندان خود را کنترل کنند تا از اسیب های شب چهارشنبه سوری در امان باقی بمانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار