در اردوی دانشجویی راهیان نور مازندران بررسی شد

تغییر الویت ها حماسی و اسلامی مولفه استکبار درکاهش نفوذ منطقه ای ایران

استکبار با شناخت کافی از مولفه های قدرت انقلاب اسلامی در حساسیت ملت انقلابی نسبت به مسایل منطقه ای در صدد تغییر الویت ها برای کاهش قدرت کشور اسلامی در منطقه شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۳۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰
خبرگزاری بسیج مازندران،  مسئول سیاسی بسیج دانشجویی مازندران گفت: دشمن می خواهد با تغییر باورها ی اعتقادی و ایمانی مردم انقلاب اسلامی ایران  نفوذ منطقه ای ایزان را بکاهد.
 سادات کرمی در جمع دهها نفری برادان و. خواهران دانشجوی دانشگاه نوشیزوانی بابل  در حسینیه اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر  گفت: استکبار قصد دارد با تغییر باورها کشور را از حالت حماسی و انقلابی خارج کند تا بتواند راحتر به هدف شوم برسد.
 وی در مبحث سیاسی دانشجویی افزود: دشمن ذاتا در صدد است تا مسایلی که فضای حماسی  ایجاد می کند را از بین ببرد.
 این مسئول راههای دشمن برای  از بین بردن فضای  حماسی را برشمرد و  ادامه داد: کاهش اعزام کاروانهای راهیان نور در بین بویژه دانشجو و دانش آموز از آن  جمله است که در راستای اجرایی کردن آن ، بی آنکه حتی  عوامل دانشکاه های آزاد بدانند، با کاهش 20 درصدی اعزام دانشجو از 80 درصد سالهای گذشته به 60 درصد و جلوگیری صزیح از اعزام  راهیان نور بابلی، نقش نفوذی دشمن را  بازی می کنند.
وی در شب جمعه22اسفند ماه بیان کرد: دشمن در صدد است تا حالت معنوی سفر راهیان نور را  از بین ببرد و آن را صرفا سیاحتی قلمدادنماید.
 این مقام سیاسی ادامه داد:  فعالیت های ضد اسلامی رقص های مختلط در دانشگاه بابلسر ، انقدر بی شرمانه و وقیحانه بود که مقام معظم رهبری در مورد این فاجعه بدور از ادب و ادراک، دبیاناتشان ،اذعان داشتند: برگزاری کنسزت  موسیقی در دانشگاه از غلط ترین کارهاست.
 سادات کرمی گفت: علی رغم این هشدار ها معاون دانشجویی دولت ، پس از 2 ماه از بیانات معظم له الزام تشکیل کمسیون موسیقی در دانشگاه ها را ابلاغ کرد تا اب در آسیاب دشمن بریزد.
وی افزود:  تنها راهرد دولت این است تا در سال آینده رادیکالی تر و تندتر عمل کند.
 این مسئول گفت: شکست اقتصادی دولت در حوزه معیشت ملت با توجه به عدم تحقق رفع تحریم ها از ناحیه امریکا منحصر دولت نمی شود بلکه متوجه نظام و ملت انقلاب اسلامی می شود و لذا برای رهایی دولت از این معضلی که به سبب عدم توجه دولت به هشدار های رهبر معظم  اتفاق افتاد، طرح داده و کمک خواهیم خواهیم کرد به شرط اینکه این دولت دلسوز خود، نظام و ملت باشد.    
ارسال نظرات
پر بیننده ها