مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان خبر داد؛

اجرای طرح «بسیج سلامت» استان لرستان در ایام نوروز

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: طرح «بسیج سلامت» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی استان لرستان جهت ارائه خدمات آموزشی و درمانی در ایام نوروز به مردم فعالیت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۴۹۴۶۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، نبی‌الله شمس بیرانوند، گفت: بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در پایان اسفند ماه ۹۴ و در تعطیلات نوروز تیم‌هایی را در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوب کشور اعزام می‌کند.

وی افزود: اعضای حاضر در این اردو کارمندان دانشگاه علوم پزشکی لرستان به همراه خانواده آنان همچنین دانشجویان پزشکی هستند.

بیرانوند، ادامه داد: همچنین طرح «بسیج سلامت» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و بسیج جامعه پزشکی استان یکی دیگر از خدماتی است که در ایام نوروز ارائه خواهد شد، به این شکل که در اجرای این طرح در ورودی و خروجی شهر چادرهایی برپا می‌شود و برای ارائه خدمات آموزشی و درمانی پزشکان در این چادر‌ها مستقر می‌شوند و خدماتی مانند تست قند خون، آزمایش بی‌ام آی، تست فشار خون و آموزش‌های نسبی درباره بیماری‌های بومی منطقه به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان همچنین گفت: همچنین با هماهنگی انجام شده یک گروه جهادی دانشجویی از دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان در منطقه پاپی سفید دشت حضور پیدا می‌کند.
ارسال نظرات