تشیع 3 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس بر روی دستان مردم خرم آباد

در آستانه سالروز شهادت دخت مکرم نبی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهید پرور خرم آباد تشیع شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۵۱۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، در آستانه سالروز شهادت دخت مکرم نبی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر سه شهید هشت سال دفاع مقدس از محل پادگان امام حسین (ع) تا حسینیه عاشقان ثارالله سپاه خرم آباد بر روی دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور خرم آباد تشیع شد.

پس از مراسم وداع در مناطق مختلف استان؛ دو تن از این شهیدان یک‌شنبه، 23 اسفندماه در چالان‌چولان شهرستان دورود تشییع شده و در بوستان شهدای گمنام این شهر دفن می‌شوند. همچنین پیکر مطهر یک شهید از مجموع این سه شهید گمنام در پادگان امام علی(ع) خرم آباد تشییع و به خاک سپرده میشود.
مراسم استقبال از دو شهید گمنام که در چالان‌چولان خاکسپاری میشوند نیز 16 عصر روز شنبه، 22 اسفندماه است و مراسم شبی با شهدا نیز در جوار پیکر مطهر این شهدا در محل سالن ورزشی شهر چالان‌چولان برگزار خواهد شد و مراسم تشییع و خاکسپاری نیز روز 23 اسفند از مسجد صاحب‌الزمان(عج) به‌سمت بوستان شهدای گمنام چالان‌چولان انجام می‌گیرد.
یادآور می‌شود شهیدی که در پادگان امام علی(ع) خاکسپاری میشود، 23 ساله است که در جزیره مجنون و عملیات خیبر به شهادت رسیده است و دو شهید چالان‌چولان نیز یکی از آن‌ها 21 ساله است که در فکه و در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده است و دومی نیز 16 ساله است که در جزیره مجنون و در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل آمده است.
لازم به ذکر است؛ مراسم تشیع شهدای گمنام در خرم آباد با حضور  سردار سرتیب حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار شد.


ارسال نظرات