دبير اجرايي ستاد مبشر غدير یزد:

مهلت شركت در مسابقه «راز سر به مهر» تمديد شد

دبير اجرايي ستاد مبشر غدير شهرداري يزد از اجراي مسابقه كتابخواني «راز سر به مهر» خبر داد و گفت: براي شركت در اين مسابقه تا 29 اسفند زمان باقي مانده است.
کد خبر: ۸۶۴۹۵۵۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: عليرضا ثواچه اظهار كرد: «راز سر به مهر» عنوان يك مسابقه كتابخواني مجازي است كه امكان شركت در اين مسابقه تا 29 اسفندماه ادامه دارد.

وي عنوان كرد: راز سر به مهر، يك كتابچه در مورد خطبه فدكيه است كه امكان دريافت كتابچه از ستاد مبشر غدير در شهرداري يزد يا دانلود آن از باشگاه مبشران غدير يا سايت مبشران غدير امكان‌پذير است.

ثواچه خاطرنشان كرد: اين مسابقه در مجموع 10 امتياز دارد اما تمام افرادي كه امتياز هشت تا 10 دريافت كرده‌اند، در قرعه‌كشي جوايز نفيس اين مسابقه شركت داده مي‌شوند.

دبير اجرايي ستاد مبشر غدير شهرداري ادامه داد: اين مسابقه به صورت آنلاين برگزار مي‌شود و علاقمندان در هر ساعتي از شبانه‌روز تا 29 اسفند مي‌توانند در اين مسابقه شركت كنند.

وي تاكيد كرد: علاقمندان به شركت در اين مسابقه بايد ابتدا به عضويت باشگاه مبشر غدير در آيند كه نحوه عضويت در اين باشگاه در سايت مبشر غدير به نشانيmobasherghadir.ir اعلام شده است.

ثواچه عنوان كرد: اين مسابقه با هدف معرفي جايگاه حضرت زهرا (س) در احاديث، روايات و خطبه‌ها و آشنايي با سيره زندگي آن حضرت در آستانه شهادت اين بانوي بزرگوار برگزار شده است.

ارسال نظرات