خبرهای داغ:
در مراسم معارفه تولیت جدید آستان قدس رضوی صورت گرفت

روایت آیت‌الله علم‌الهدی از شرایط زندگی در تهران و علاقه‌مندی به خدمت در حرم مطهر رضوی

آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در مراسم معارفه تولیت جدید آستان قدس رضوی به روایت شرایط زندگی در تهران و علاقه‌مندی به خدمت در حرم مطهر رضوی پرداخت.
کد خبر: ۸۶۴۹۷۷۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی صبح امروز در مراسم معارفه تولیت جدید آستان قدس رضوی، اظهار کرد: تحمل فقدان مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی یک واقعیت فراموش شدنی نیست و همواره ادامه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی افزود: در این محیطی که شاهد فعالیت‌های ارزشمند ایشان در عرصه خدمت به بارگاه مطهر رضوی و زائران و مجاوران بودیم، هنگام قدم زدن متوجه خلأ این خادم بارگاه امام رئوف می‌شویم، با این رویکرد رمز موفقیت ایشان که در بین همه مسئولین نظام از همه بالاتر بود، اخلاص و توان بالای مدیریت ایشان بود.

خطیب جمعه مشهد یادآور شد: باید این نکته را مورد توجه قرار داد که سال‌ها خدمات صادقانه و خالصانه مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی در حرم مطهر رضوی ماندگار شد، با این نگرش رهبر معظم انقلاب با درایتی که داشتند حجت‌الاسلام رئیسی را به سمت تولیت جدید آستان قدس رضوی منصوب کردند، چرا که این نوع خصوصیت در ایشان دیده می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: در بین مدیران نظام مدیری که چنین خصوصیتی دارد، حجت‌الاسلام رئیسی است، در بحران استان سمنان و عملیات مرصاد که در دوران امام راحل رقم خورد ایشان با توجه به اینکه در سنین جوانی به سر می‌بردند اما این بحران‌ها را مدیریت کردند، در نتیجه اخلاص ایشان هم این مهم را نشان می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی یادآور شد: از اینکه رهبر معظم انقلاب بنده را به این سمت(نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی) منصوب کردند کمال تشکر دارم، در نتیجه باید گفت، وضعیت خاص در تهران من را به جایی رسانده بود که علاقه داشتم سال‌های پایانی عمرم را در جوار حرم مطهر رضوی خدمت کنم.

وی تبیین کرد: رحلت جانگداز آیت‌الله طبسی در ایام فاطمیه رمز و رازی داشت و آن تشییع بی‌نظیر ایشان بود که تاکنون در مشهد سابقه نداشته است و مردم به پاس اخلاق و خدمات ارزشمند ایشان با تولیت فقید آستان قدس رضوی در آن روز وداع کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها