فرمانده نیروی انتظامی کشور:

ثبات کشور حاصل خون شهدا است/غیرتمندی نیروهای لرستانی در مرزها

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ثبات و آرامش کشور نتیجه خون شهدا است، گفت: امروز شاهد غیرتمندی لرستانی‌ها در مرزهای کشور هستیم.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۷۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین اشتری پیش از ظهر شنبه در یادواره شهدای نیروی انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه در بررسی های صورت گرفته در سطح کشور مشخص شده که هرجا فضای معنوی و روحیه مودت و از خودگذشتگی حاکم بوده میزان جرایم و آسیب های اجتماعی کمتر است، اظهار اشت: هر جا نامی از شهدا و ارزش های آنها وجود دارد مردم آن منطقه با اعتقادات و باورهای عمیق تری زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه هرچقدر فضا معنوی تر و معطر به حضور شهدا شود پیشرفت ها بیشتر و ناهنجاری ها کاهش می یابد، تصریح کرد: لرستان و جوانان لرستانی همواره در صحنه های مختلف انقلاب به ویژه دفاع مقدس حضور فعال داشته اند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه امروز نیز در نیروی انتظامی و در مرزها شاهد حضور لرستانی های غیرتمند هستیم، افزود: اگر ایران در منطقه به عنوان یک کشور باثبات مطرح است و مردم با آرامش در آن زندگی می کنند به برکت خون شهدا و هدایت های رهبر معظم انقلاب است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید را تقدیم اسلام، نظام و کشور کرده است، گفت: نیروی انتظامی ۲۰ هزار جانباز را تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه نظم و امنیت حاکم بر کشور را مدیون ایثار و رشادت های این جانبازان هستیم، تصریح کرد: در قبال تقدیم کردن این شهدا و جانبازان چیزهای زیادی به دست آورده ایم که باید از آنها حفظ و حراست کنیم و خانواده های شهدا و جانبازان را گرامی بداریم.


ارسال نظرات