رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور:

امنیت پایدار کشور مرهون مجاهدت های پیشکسوتان عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: امنیت پایدار کشور مرهون مجاهدت های پیشکسوتان عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۸۶۵۰۱۰۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مویدی در گردهمایی تجلیل از پیشکسوتان مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در خرم آباد، گفت: زمانی برقراری آرمش و امنیت در کشورمان یک آرزو بود و با این حال امروز شاهدیم که با مجاهدت های پیشکسوتان عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی امنیت پایدار در کشورمان برقرار شده است.

وی با بیان اینکه امروز تنها چیزی که در غرب وجود ندارد بر خلاف توسعه تکنولوژی توسعه انسانیت است، افزود: به واسطه معرفت دینی امروز در کشورمان کرامت انسانی، محبت، انسانیت و اخلاق حاکم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور به وجود ناامنی در کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: اگر امروز در دنیا صاحبنظر هستیم و کشورمان در مقابل پنج کشور دنیا می نشیند و از حقوق ملت دفاع می کند این محصول تلاش پیشکسوتان عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی است.

مویدی ادامه داد: چه در عرصه مبارزه با مواد مخدر و چه در عرصه تامین امنیت باید قدردان پیشکسوتان باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از 70 درصد وقت فرمانده نیروی انتظامی کشور با توجه به مشکلاتی که پیش آمده است صرف رفع مشکلات معیشتی و رفاه پرسنل نیروی انتظامی می شود افزود: مردم لرستان از ابتدا تا انتها پای جنگ بودند اما این استان جزو مناطق جنگی محسوب نشده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور امانتداری، دلسوزی و وفای به عهد و ارزشها را جزو ویژگی های نیروهای لرستان برشمرد و گفت: متاسفانه آنگونه که باید از حق مردم این استان دفاع نکرده ایم.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم مقرر شد که هدیه نقدی فرمانده نیروی انتظامی کشور تا پیش از پایان سال به حساب پیشکسوتان مبارزه با مواد مخدر استان لرستان واریز شد.


ارسال نظرات