روحانی کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی آبادان در گفتگو با «بسیج»:

حجاب،همسرداری و ولایت مداری حضرت فاطمه(س) بی نظیر بود

روحانی کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی آبادان گفت:مهمترین الگویی که می توانند خواهران ما از حضرت فاطمه زهرا(س) بگیرند در دو بخش 1-حجاب 2- همسر داری خلاصه می شود و ولایت مداری این بانوی نمونه اسلام زبان زد عام و خاص بود.
کد خبر: ۸۶۵۰۱۰۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزای بسیج به خرمشهر گفت:امسال راهیان نور ما به نام بی بی فاطمه ی زهرا (س) مزین شده است و این بعد معنوی و عرفانی به راهیان نور مضاعف شده است.

 وی افزود: حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای شیعیان است و از مهم ترین ویژگی ایشان ولایت پذیری است. حضرت فاطمه(س) در دوران زندگی ولایت پذیر بود وشخص امیرالمومنین(ع) به عنوان ولی آن زمان محسوب می شدند و بی بی فاطمه در همه زمان ها از ولایت فقیه دفاع می کردند چون می دانستند که راه ولایت راه حق است و مسیر درستی انتخاب کرده اند.

روحانی کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی آبادان خاطر نشان کرد: مهمترین الگویی که می توانند خواهران ما از حضرت فاطمه زهرا(س) بگیرند در حجاب،همسر داری و ولایتمداری خلاصه می شود.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی اضافه کرد:همسرداری حضرت زهرا(س) و حجاب ایشان بی نظیر بود.

 وی در پایان خاطر نشان کرد:ما نمی گوییم خانم ها از همسرانشان تقاضایی بلکه توقعشان در حد وسع و توان شوهرشان باشد و ایده شوهر داری حضرت زهرا (س) را در زندگی خود پیاده کنند تا اینکه یک زندگی فاطمی داشته باشند.
ارسال نظرات