3500 نفر ازنونهالان عضوحلقه های صالحین میناب به اردوی یک روزه اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از اعزام سه هزار و 500 نفر از بسیجیان خواهر و برادر عضو حلقه های صالحین این شهرستان به اردوهای یکروزه خبرداد.
کد خبر: ۸۶۵۰۱۲۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ حبیب الله سهرابی گفت:3500 نونهال عضو حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان میناب به اردوی یک روزه،شاه مرعش،آستانه امام حسن(ع) باغگلان و آستانه امام جعفر صادق(ع) تمبانو اعزام شدند.

وی افزود: اردوی یکروزه بستری برای ایجاد ارتباطی تاثیرگذار به منظور تحکیم روابط درونی و ارایه گفتمان بسیج برای مخاطبین در راستای بکارگیری اهداف و کیفی سازی برنامه های صالحین می باشد.

سرهنگ سهرابی برگزاری اردوی یک روزه را جهت ایجاد فضای شادی و نشاط در بین اعضای نونهال طرح جوانه های صالحین عنوان کرد و افزود: طی برگزاری این اردو نیز از مباحث معرفتی پیرامون حلقه صالحین نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرمانده ناحیه میناب با اشاره به برگزاری اردوی یکروزه در قالب اردوی تفریحی و معنوی اظهار کرد: معرفی اماکن زیارتی و تاریخی ، ترسیم اهداف اردوهای یکروزه ، بیان مزایای اردوی یکروزه، معرفی مکان های تفریحی، ورزشی از جمله برنامه های اجرای در طول این دوره یکروزه بوده است.

یادآور می شود؛ این اردوها با حمایت های فرماندهی محترم ناحیه میناب به سرانجام رسیده است که از زحمات ایشان در این خصوص تشکر و قدر دانی می گردد.

ارسال نظرات