فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا :

آشنایی با سبک زندگی حضرت زهرا(س)، الگوی راهبری در زندگی

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: زندگی حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) همچون قاموسی است که می‌توان در همه ساعات عمر به عنوان بهترین راهبرد زندگی استفاده کرد.
کد خبر: ۸۶۵۰۵۴۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا،سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا ظهر امروز(24اسفند) در جلسه برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت هفته زن در سالن جلسات شهرداری این شهرستان اظهار کرد: حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) با عمر کم خود توانستند دنیا را متحول کنند و مانند دریایی به دریای بی‌کران امام علی(علیه‌السلام) پیوند خورد و صلح امام حسن(علیه‌السلام)، آزادگی امام حسین(علیه‌السلام) و پایداری زینب(سلام‌الله علیها) را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه باید توجه کرد دختران و پسران در عصر مدرنیته الگویی از 1400 سال گذشته را برای خود قرار دهند، افزود: تمام صفحات زندگی حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) الگویی مناسب برای زندگی ما است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه همه زندگی حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) برای دختران ما درس است، گفت: با توجه به پیشرفت مدرنیته، شاید ذائقه‌ها تغییر کنند اما فطرت قابل تغییر نیست و ما در زندگیمان ائمه معصومین(علیه‌السلام) را الگو قرار می‌دهیم.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه برای ترویج زندگی اسلامی باید از مراسمات ائمه‌معصومین(علیه‌السلام) بهره ببریم، تصریح کرد: دشمن به دنبال آسیب رساندن به افکار مادران و دختران این مرز و بوم است.

وی با بیان اینکه دشمن به زنان می‌خواهد القا کند که در دنیای مدرنیته نباید از  بزرگانی که در 1400 سال پیش بودند الگوبرداری کرد، خاطرنشان کرد: زندگی حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) همچون قاموسیست که می‌توان در همه ساعات عمر به عنوان بهترین راهبرد زندگی استفاده کرد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه جشن میلاد کوثر حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) باید همچون مراسم شهادت این بانوی بزرگوار با شکوه برگزار شود، اظهار کرد: باید مسئولان و به ویژه بانوان از تمام ظرفیت‌های موجود برای گرامیداشت هفته زن استفاده کند.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه بهترین پتاسنیل برای جشن میلاد کوثر استفاده از بسیج است، افزود: از طعم زیبای جشن میلاد کوثر باید مادران و خواهران در دورترین نقاط این شهرستان بهره‌مند شوند.

حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) در اطاعت و ولایت‌پذیری در عالم بی‌نظیر است

در ادامه حسین اسماعیل‌پور، فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه زن با دین ارتباط عمیق دارد، گفت: آرامش و اتصال فرهنگ ازگذشته به امروز و به آینده جز نقش‌های اساسی زنان است.

وی با بیان اینکه در اعتقادات سیاسی ما و به فرموده امام راحل؛ مرد از دامن زن به معراج می‌رسد، تصریح کرد: حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) در اطاعت و ولایت‌پذیری در عالم بی‌نظیر است.

فرماندار صومعه‌سرا بابیان اینکه حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) در ارتباط با ولایت پذیریش است که آسیب می‌بیند، خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار در حالی که دارای توانمندی‌های سیاسی است اما مظلومترین زن تاریخ می‌باشد.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه الگو همه ما در جامعه اسلامی باید حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها) باشد، اظهار کرد: جشن بزرگ میلاد کوثر همزمان با 11 فروردین در مجتمع فارابی برگزار می‌شود.

در ادامه آرزو محمدی، فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا بابیان اینکه سالروز میلاد خجسته حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) بهترین فرصت برای معارف فاطمی در جامعه اسلامی است، افزود: هرگونه تلاش برای آشنا نمودن مردم با جایگاه و اهمیت نقش مادران در جامعه تاثیرگذار بوده و در راستای اعتلای فرهنگ اجتماع نقش مثبتی را ایفا خواهد نمود.

وی گفت: بسیج جامعه زنان شهرستان صومعه‌سرا برنامه‌هایی را در هفته زن و با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان برگزار خواهد کرد.

ارسال نظرات