معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

نيروي انتظامي، يک کار الهي در دستور کار دارد

نيروي انتظامي در دستور کار خود، يک کار الهي برعهده دارد که از تقدس خاصي برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۷۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه اخوت كاركنان انتظامي استان زنجان با تسليت ايام شهادت فاطمه زهرا ( س ) قوا گفت: مطلب اصلي ما در انقلاب، شعار استقلال، آزادي ، جمهوري اسلامي است كه مردم، رهبري و حضرت امام خميني (ره)، آن را مطرح كردند و تحقق آن از اهداف بزرگ ما به شمار مي آيد.

مصطفي ايزدي با تاكيد بر اينكه به فرمايش حضرت امام خميني (ره ) اين هدف بزرگ انفجاري است كه سرآغاز انفجارات بزرگ در منطقه است، افزود: انقلاب اسلامي ايران به دنبال شرايطي است كه در آن شرايط، انسان ها در مسير يك زندگي خوب قرار گيرند.

وی با بيان اينكه امنيت در اسلام يك معني عميقي دارد، اظهار داشت: امنيت و ايمان يك ارتباط تنگاتنگي دارند و جمهوري اسلامي ايران به دنبال اين است كه شرايطي ايجاد کند كه در جهان ،محيط امني به وجود آيد و در آن شرايط تربيت و تعالي انسان ها فراهم شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بيان اينکه آنچه نيروي انتظامي در دستور كار خود دارد يك كار الهي است، خاطر نشان کرد: اين كار الهي داراي تقدس است، در اين مجموعه تلاش براي برقراري امنيت، به گونه اي است كه انسان ها مسير توحيد و ولايت را طي كرده و در مسير رشد و تعالي قرار گيرند.

سرلشکر "ايزدي "با تاكيد بر اينكه نيروي انتظامي سابقه درخشاني در دوران انقلاب اسلامي دارد، گفت: صدق، استقامت ورزي ، دعوت اطرافيان به استقامت ورزي و حركت جهادي در مسيرماموريت، منشاء پيروزي‌ها است.

معاون امور راهبردي و اشراف فرماندهي کل قوا با اعلام اينكه ما در دفاع مقدس كارهاي مهمي را انجام داديم،گفت : دشمن با ابزارهاي جديد به مقابله با انقلاب اسلامي پرداخته و با جنگ نيابتي که در منطقه به‌ راه انداخته براي نفوذ در ايران و مخدوش‌کردن وحدت ملت تلاش مي كند.

سرلشكر ايزدي تصريح کرد: امروز دشمن در داخل هم سعي دارد با نفوذ وحدت ملت ايران اسلامي را خدشه‌دار کند و ما بايد در اين عرصه، هوشيار و بيدار باشيم و همانطور که شهداي ما با اخلاص، راه انقلاب را پيش بردند، ما هم به رسالت خود عمل کنيم.

وي با تاكيد بر اينكه استان زنجان از نگاه مسئولان مثل يك دژ مستحكم ، قابل اتكا و اعتماد است، خاطر نشان كرد : بحمداله نيروي انتظامي رشد بسيار خوبي كرده ، بالنده شده و هويت نهادي پيدا كرده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح، اقدامات فرماندهي انتظامي استان زنجان را در زمينه هاي مختلف خيلي خوب ارزيابي و آن را تقويت كننده امنيت ملي دانست.

سرلشکر ايزدي با اشاره به گزارش عملكرد فرمانده انتظامي استان زنجان در زمينه هاي مختلف، از اين تلاش ها تقدير و تشكر كرد.

گفتني است، در ابتداي اين جلسه سردار" عليرضا صالحي " فرمانده انتظامي استان زنجان نيز گزارشي از عملكرد اين نيرو در سال94 در زمينه هاي مختلف از جمله كاهش تصادفات و تلفات جاده اي ، مبارزه با سرقت،مبارزه با مواد مخدر ، قاچاق كالا ،تلاش هاي مضاعف انجام شده در خصوص ارتقاءسطح معيشت كاركنان ارائه كرد.

ارسال نظرات