حجت الاسلام و المسلمین سید حسن حسینی دیباجی نماینده ولی فقیه در راهیان نور

راهیان نور حرکتی فرهنگی در مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در راهیان نور کشور افزود: راهیان نور حرکت فرهنگی زود بازده ای است که در عرصه فرهنگی با استکباری می جنگد که با سلاح فرهنگی ضد ارزشی و فاسد با جوانان و ملت انقلاب اسلامی سر جنگ دارد.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۹۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی در گفتگو با سید حسینعلی تقوی خبرنگار بسیج سپاه کربلا ارزیابی خود را نسبت به استقبال زائران راهیان نور این چنین مطرح کرد: وضعیت راهیان نور سال به سال بهتر می شود و شاهدیم که در راه رشد و تعالی از همه نظر اعم از کمی و کیفی در سطح بالایی قرار گرفت، حتی برنامه جشنواره اختتامیه در مجتمع اردوگاهی راهیان نور در خرمشهر هم پربار تر از قبل شد.

حسینی دیباجی افزود: اکنون مسئله راهیان نور به شکل فرهنگ زیبایی در آمد بصورتیکه تمام ارگانها و دستگاه ها و سازمانها مشتاقانه و راغبانه در آن دخیل شدند و برای همین امروزه راهیان نور در کشورمان و حتی در خارج از کشور جایگاهش را بدست آورد.

نماینده ولی فقیه در ستاد راهیان نور کشور یادآور شد: مسئولین متوجه شدند و به این نتیجه رسیدند که امر راهیان نور امرمعروف و خوب است، لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در این مورد فرمودند:« راهیان نور سنت حسنه و کار زیبایی است که در امتداد راه شهدا قرار دارد».

این مسئول با اشاره به حضور 7 مرتبه ای مقام عظمای ولایت فقیه حضرت آیه الله العظمی الامام خامنه ای حفظه الله خاطر نشان ساخت: تکثر سفر زیارت سرزمین نور در موسم راهیان نور حضرت آقا نشان از اهمیت موضوع راهیان نور دارد و لذا ارگانها، دستگاهها و آحاد جامعه باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند تا هر سال بهتر از قبل این ماموریت الهی ماندگار و اثر گذار شود.

حسینی دیباجی ماندگاری و گستردگی فرهنگ ارزشی، جهادی، انقلابی و ایمانی در طی ایام سال را از طریق تقویت تذهیب نفس موثر دانست و اظهار کرد: همه مردم بویژه جوانان باید به سلاح تذهیب نفس مسلح شوند و به آن طریق نظامی کارآمد را با تضمین آینده ای رو به پیشرفت و امید وار کننده برای جامعه جهانی اسلام خواهیم داشت.

وی گفت: برای آنکه محتاج بیگانگان نباشیم همانگونه که قائد عظیم الشانمان فرمودند باید کشور را از لحاظ علم ثروتمند و قدرتمند کنیم لذا برای کاهش وابستگی به اجانب و بیگانگان تنها امری که ضرورت دارد پرداختن به اقتصاد مقاومتی است تا بتوانیم آنرا در کشور بهینه کنیم.

نماینده ولی فقیه در راهیان نور کشور افزود: راهیان نور حرکت فرهنگی زود بازده ای است که در عرصه فرهنگی با استکباری می جنگد که با سلاح فرهنگی ضد ارزشی و فاسد با جوانان و ملت انقلاب اسلامی سر جنگ دارد.

مسئول راهیان نور کشور با اشاره به فرامین رهبری مبنی براینکه تلاقی آسمان و زمین در راهیان نور با استقامت شهدا بوجود امده است، یادآورشد: راهیان نور خنثی کننده توطئه دشمنان است و برای حفظ روحیه ایثارگری،شهادت طلبی، انقلابی، بصیرتی و ایمانی باید با عزم قوی و مومنانه قلبی وارد این امر الهی شد.

حجه الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی ادامه داد: شهدا نماد استقامت و سعادت آفرینی دنیا و آخرتند بگونه ای که با استقامت خود در برابر شیطان درون و برون به دو جهاد اکبر و سپس جهاد اصغر روی آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها