فرمانده سپاه خلخال تأکید کرد

لزوم حضور مدیران شهرستان خلخال در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور

فرمانده سپاه خلخال بر لزوم حضور مدیران شهرستان خلخال در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۵۰۸۰۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مصطفی کریمی در آخرین جلسه شورای اداری سال‌جاری شهرستان خلخال اظهار کرد: کار عظیم فرهنگی و سیاسی با مشارکت مردم به صورت مطلوبی انجام شد.

وی با اشاره به خلق حماسه 22 بهمن و خلق حماسه سیاسی و فرهنگی هفتم اسفندماه و حضور و مشارکت بالای مردم شهرستان خلخال در انتخابات از مردم خلخال و کوثر قدردانی کرد.

فرمانده سپاه خلخال با اشاره به ایام فاطمیه، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و تصریح کرد: در 11 فروردین 95 شاهد برگزاری جشن بزرگ کوثر در شهرستان خلخال و بخش‌های تابعه در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) خواهیم بود.

کریمی بر لزوم حضور مدیران شهرستان در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور تأکید کرد و گفت: در دوم و هشتم فروردین‌ماه 95 نیز دو کاروان به تعداد بیش از 400 نفر با بدرقه مردم فهیم و ولایتمدار خلخال و مسئولان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند.

وی با اشاره به سال همدلی و همزمانی و تعمیق وحدت در شهرستان خلخال، پیروزی انتخاباتی را بر منتخب مردم خلخال تبریک گفت.

فرمانده سپاه خلخال از تعامل و همکاری تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها و توسعه شهرستان در کنار سپاه ناحیه خلخال قدردانی و سال جدید را بر همه آنها تبریک گفت.

کریمی با تبریک سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام امت در سال 58، بر لزوم تکریم خانواده معظم شهدا توسط اقشار مختلف جامعه تأکید کرد.

ارسال نظرات