فرماندار مشگین‌شهر:

پروژه های عمرانی مشگین‌شهر با 300 میلیارد تومان تومان در حال اجراست

پروژه های عمرانی شهرستان مشگین‌شهر به ارزش 300 میلیارد تومان در این شهرستان در حال اجراست.
کد خبر: ۸۶۵۰۸۶۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، آخرین شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر با حضور مسئولین و ائمه جمعه شهرستان در محل فرمانداری مشگین‌شهر برگزار شد.

ابراهیم امامی فرماندار مشگین‌شهر ضمن تضریح اوضاع منطقه گفت: دشمن در خارج از مرزهای این کشور و در کشورهای اسلامی وارد عرصه نبرد با رزمندگان اسلام شده اند و در این راستا سه نفر از همشهریان نیز به درجه جانبازی نائل شدند تا دشمنان را از منطقه خارج کرده و از مرزهای این کشور دفاع کنند.

وی ضمن تقدیر از حضور پر شور و 85 درصدی مردم در پای صندوق های رأی گفت: انتخابات با همکاری و همدلی مردم و مسئولین به نحو احسن برگزار شد و مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی اخیر خود سلامت این انتخابات را تایید کردند.

وی تاکید کرد: در انتخاباتی سال جاری برای هر صندوق 200 هزار تومان هزینه در نظر گرفته شده بود که با این هزینه اندک به نحو احسن جمع بندی و مدیریت شد و از مهر ماه سال آتی نیز وارد عرصه ای دیگر از انتخابات خواهیم شد لذا فرصت 6 ماهه اول سال 95 بهترین فرصت برای انجام پروژه ها و طرح هاست.

امامی با اشاره به وضعیت عمرانی شهرستان گفت: پروژه های عمرانی شهرستان مشگین‌شهر به ارزش 300 میلیارد تومان در این شهرستان در حال اجراست که از جمله این پروژه ها می توان به محور مشگین‌شهر- اردبیل اشاره کرد که با 50 درصد پیشرفت فیزیکی آن در 5 محور در حال اجراست.

وی ادامه داد: در یک و نیم سال گذشته بالغ بر 85 روستا در سطح شهرستان گاز رسانی شده است.

فرماندار مشگین‌شهر گفت: با توجه به ظرفیت های شهرستان مشگین‌شهر نام این شهرستان در اکثر نقاط کشور آشناست و در ایام تعطیلات نوروزی شاهد حجم عظیمی از مسافران در این شهرستان خواهیم بود لذا شهرداری‌های شهرستان به عنوان ویترین شهر می‌بایست این شهرستان را برای ورود و حضور مسافران نوروزی اماده سازی کنند و مجموعه شورای اداری شهرستان نیز در جهت همکاری و همیاری اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری اماده همکاری است تا این شهرستان در جایگاه اصلی خود قرار گیرد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب شهری گفت: وضعیت سطح شهر با توجه به ظرفیت های گردشگری شهرستان مناسب این شهرستان نیست لذا اعضای شورای شهر می‌بایست زمینه درامدزایی شهرداری را فراهم کنند از این رو عملکرد اعضای شورای شهر می‌بایست مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

امامی از واگذاری 9 میلیارد ريال مساعدت در جهت رفع مشکلات مالی شهرداری خبر داد و گفت: با توجه به این مساعدت بخشی از مشکلات شهرداری رفع می‌شود اما انتظار می‌رود مجموعه شهرداری بیش از گذشته وارد عرصه شده و مشکلات شهرستان را رفع کند.

حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در بخشی از این جلسه با اشاره به روزهای پایانی سال جاری گفت: لازم است مسئولان عملکرد یکساله خود را در نظر گرفته و خدماتی که به این شهرستان داده است را مورد نقد و بررسی قرار دهد تا در سال آینده با برنامه های جدید سال جدید را آغاز کنند.

وی با اشاره به بیمارستان ثابت مدافعان حرم که دیروز در بیمارستان شهرستان مشگین‌شهر برگزاری شده بود گفت: این بیمارستان چشم پزشکی به همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان دایر شده بود که در یک روز بالغ بر 200 نفر به صورت رایگان ویزیت و 10 ها نفر از این بیماران به صورت رایگان جراحی و مداوا شدند که این امر یکی از کارهای ارزشمند برای رفع محرومیت و کمک به نیازمندان در این شهرستان است.

ارسال نظرات