مسئول اردویی سپاه استان گلستان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

اعزام 50 نفر از طلاب خارجی مقیم ایران از مرکز جامعه المصطفی شعبه گرگان به جنوب

کاظم نوروزی گفت: در تاریخ 24 اسفندماه 50 نفر از طلاب خارجی مقیم ایران را از مرکز جامعه المصطفی شعبه گرگان به جنوب اعزام کردیم که با اعزام این افراد می‎توانیم تاثیر راهیان نور را در برد بین المللی نیز شاهد باشیم.
کد خبر: ۸۶۵۰۹۹۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
کاظم نوروزی مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا استان گلستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج تصریح کرد: بنابر توصیه مقام معظم رهبری که فرمودندکا بحث معرفتی راهیان نور را بیشتر مورد تاکید قرار دهیم، ازین رو عوامل اجرایی این اردوها که به مثابه دانشگاهی است که توسط خون جوانانی که در دفاع مقدس ریخته شده تاسیس شده است، دقت کنند تا حداکثر استفاده از آن صورت گیرد.

نوروزی به اثربخشی این اردوها اشاره و عنوان کرد: تقریبا 40درصد این استان از اهل سنت هستند و ما براساس نظرسنجی که داشتیم راهیان نور تاثیرگذاری خیلی زیادی بین اهل سنت گذاشته است.

مسئول اردویی سپاه نینوا استان گلستان گفت: در تاریخ  24 اسفندماه 50 نفر از طلاب خارجی مقیم ایران را از مرکز جامعه المصطفی شعبه گرگان به جنوب اعزام کردیم که با اعزام این افراد می‎توانیم تاثیر راهیان نور را  در برد بین المللی نیز شاهد باشیم.

نوروزی در خاتمه بیان کرد: تلاش کردیم تا به سمت اعزام‎های محله‎ای و روستایی حرکت کنیم و تا الان نیز استقبال خوبی ازاین مسئله صورت گرفته، خیلی از خانواده‎ها رغبت داشتند که با وسیله نقلی خودشان حرکت به سمت یادمان‎ها داشته باشند که ما تا تاریخ 13 فروردین در جنوب در اردوگاه شهدای گلستان بحث اسکان و تغذیه را به صورت رایگان در اختیار خانواده‎هایی که با وسیله نقلیه شخصی خود تردد می‎کنند وهمینطور کاروان‎های خودجوش قرار می‎دهیم.

ارسال نظرات