یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

اقتصاد عاریه‎ای، غرامت سنگین دولت از ملت است

حسن عباسی متقیان گفت: از ابتدا سنگ اندازی آمریکا در مبانی اقتصادی کشور واضح بوده است و با بهانه تراشی، مقاومت خود را در برابر از دست ندادن موقعیت استراتژیک کشورمان به تصویر می‎کشاند.
کد خبر: ۸۶۵۱۲۵۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

حسن عباسی متقیان کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به پیش بینی آمریکا و اروپا در سنگ اندازی‎های مکرر، رفع تحریم انجام خواهد شداظهار داشت: از ابتدا سنگ اندازی آمریکا در مبانی اقتصادی کشور واضح بوده است و با بهانه تراشی مقاومت خود را در برابر از دست ندادن موقعیت استراتژیک کشورمان به تصویر می‎کشاند.

وی با بیان اینکه آزمایش موشکی بهانه جویی دیگر برجامیان در توسعه اقتصادی است افزود: موفقیت برجام در شناخت دولتمردان از جامعه غربی است و باور دولت غرامت سنگین از ملت می‎گیرد.

این کارشناس اقتصادی خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک نقض عهد عملکرد شورای امنیت و تیم هماهنگ کننده برجام و کشورهای مرتبط روشن خواهد گردید در این آزمون و خطای دولت در تعاملات بین المللی خسارت سنگینی پرداخت خواهیم کرد.

وی در خاتمه افزود: مقصد اروپا و آمریکا از برجام، رفع تحریم کامل در حوزه‎های اقتصادی نبوده است و نقض عهد این کشورهای استعماری را ملت درک نموده؛ دولت توجه بیشتری داشته باشد.

ارسال نظرات