از سری بازی های لیگ برتر استان:

دربی جنجالی نمین به سود "گلشهر پردیس" پایان یافت

دربی نمین با بازی دو تیم گلشهر پردیس نمین و نمین جوان که همراه با درگیری و جنجال و بدون سوت داور ناتمام مانده بود، با پیروزی سه بر صفر به نفع گلشهر پردیس نمین پایان یافت.
کد خبر: ۸۶۵۱۲۵۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، دو تیم گلشهر پردیس نمین و نمین جوان در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساسیت بسیار بالایی برای هر دو تیم داشت.

تیم گلشهر پردیس نمین با مربیگری رضا وفایی از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرده و تیم نمین جوان نیز با هدایت فرهمند بهروز چشم به ضد حمله ها دوخته بود.

گره این بازی فیزیکی در دقیقه 33 توسط بهمن احدزاده بازیکن تیم گلشهر پردیس با یک شوت از راه دور باز شد تا این تیم نیمه اول از رقیبش یعنی نمین جوان پیش افتد.

در نیمه دوم نیز دروازه نمین جوان در دقایق 54 و 65 توسط علی نظرزاده و فرهاد فرهنگ باز شد تا گلشهر پردیس نمین برد بی دغدغه ای را در انتظار داشته باشد.

اما اتفاقی که در اواخر بازی افتاد کام فوتبال دوستان و طرفداران را تلخ کرد. جنجال از آنجایی شروع شد که وینگر راست تیم نمین جوان با وحید جلالی دروازه بان گلشهر برخورد کرد تا جرقه ای کوچک برای زد و خورد ها ایجاد شود.

این درگیری ها پس از ورود نیمکت نشینان هر دو تیم تشدید گرفت تا آنجا که داور بدون زدن سوت پایان بازی را در دقیقه 89 نیمه کاره تمام کرد.

با بررسی کمیته انضباطی استان اردبیل هردو تیم با جرایمی روبرو شدند اما نتیجه بازی 3-0 به سود تیم گلشهر پردیس نمین مختومه اعلام شد.

ارسال نظرات