سرزمین نور-4

اعزام اولین گروه از کاروان های راهیان نور سپاه ناحیه زنجان

اولین گروه از کاروان های راهیان نور سپاه ناحیه زنجان طی مراسمی با بدرقه آیت الله خاتمی امام جمعه شهر زنجان و نماینده ی ولی فقیه در استان به همراه جمعی از مسئولان شهرستان و فرماندهان و مسئولان سپاه ، جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۱۳۶۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زنجان ، در حاشیه این اعزام گفت : این کاروان ها که در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و جانفشانی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس راهی مناطق عملیاتی می شوند متشکل از بسیجیان برادر حوزه های مقاومت بسیج شهرستان زنجان بوده و در اردویی 4روزه از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن خواهند کرد .
سرهنگ طهماسبی افزود: این کاروان در قالب 10 دستگاه اتوبوس ، یادمان های : شلمچه، فکه، طلاییه، اروند کنار و هویزه را زیارت خواهند نمود.

وی در ادامه افزود : برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران در نظر گرفته شده است، که برگزاری نماز جماعت، مسابقه ، یادواره شهدا و... از جمله ی این برنامه ها است.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به اینکه آحاد مردم بویژه بسیجیان استقبال خوبی از این اردوها داشته اند ، افزود : این اعزام ها در دو مرحله بوده که نخستین گروه از این کاروان ها در تاریخ 25 اسفند ماه امسال به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند و دوره ی دوم اعزام کاروان های راهیان نور سپاه ناحیه زنجان در 7 فروردین سال 95 می باشد.

وی افزود: زائرین عزیز با حضور در مناطق عملیاتی جنوب از برنامه‌های در نظر گرفته شده استفاده خواهند نمود و با رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام بویژه شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس بیش از پیش آشنا خواهند شد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زنجان با اشاره به حضور تعداد 10 نفر روحانی همراه کاروان های راهیان نور گفت : حضور روحانی کاروان جلوه ای از معنویت و اخلاص بوده و بر معنویت بیش از پیش این اردوها می افزاید و برای هر اتوبوس یک نفر روحانی پیش بینی شده و همراه این کاروان ها اعزام می شوند .

ارسال نظرات