خبرهای داغ:
به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان:

مراسم تجلیل از خادمین نماز در سپاه بوکان برگزار شد

مراسم تجلیل از خادمین نماز به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان در محل نماز خانه ستاد این سپاه باحضور پایوران کادر و سرباز برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۵۱۶۰۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در این مراسم با قدردانی از برگزار کنندگان تجلیل از خادمین نماز گفت:معنویت شایسته ای در سطح سپاه و بسیج حاکم است و نماز و اهمیت به آن نقش موثری در این خصوص داشته است.

حجت الاسلام تقی خدایی فام با اشاره به نقش نماز واهمیت آن در زندگانی فردی و اجتماعی، تصریح کرد: از آنجایی که قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و برنامه‌ای را که در بر گیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی اوست، ارائه می‌دهد، به میزانی که انسان آموزه‌ها و دستورهای قرآن را در زندگی به کار بندد، موفقیت کسب خواهد کرد اما هر اندازه از قرآن فاصله بگیرد، دچار خسارت و ضرر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان در ادامه این مراسم،گفت: هدف از برگزاری این مراسم، ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سطح سپاه و تجلیل از خادمین نمازمی باشد.

سروان پاسدار سجاد باقری ادامه داد: دستیابی به درجات عالی علمی و معنوی با اهمیت دادن به فریضه نمار اول وقت و به خصوص جماعت مهیا می شود.

وی در ادامه افزود: به منظور گسترش فرهنگ و معارف قرآن کریم ونماز در میان آحاد جامعه نیاز است چنین برنامه هایی درسطح گسترده تری برگزار گردد.

گفتنی است درپایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از22 نفر پایور کادر و سرباز که بصورت منظم و مستمر در نماز جماعت حضور داشته و در اشاعه فرهنگ غنی نماز و قرآن فعال بودند بعنوان خادم نماز تجلیل شد.

ارسال نظرات