فرماندار نیر مطرح کرد

پیش بینی ورود 500هزار مسافر به شهرستان نیر

فرماندار نیر از پیش بینی ورود بیش از 500 هزار مسافر به شهرستان نیر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۱۶۸۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مهدی احمدی اظهار داشت: هفت مجموعه اقامتی و هشت مدرسه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی شده است.

وی افزود: ارائه تصویری خوب، زیبا و خدمات رسانی مناسب در این ایام می تواند ذهنیت مثبتی از این شهرستان برای مسافران و گردشگران در اذهان ایجاد کند.

احمدی از آمادگی این شهرستان برای پذیرایی از مسافران و میهمانان نوروزی خبر داد و افزود: پیش بینی می شود امسال بیش از 500 هزار نفر مسافر وارد شهرستان نیر شوند و از مناطق زیبای گردشگری و آب های گرم معدنی استفاده کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته عملکرد ستاد خدمات سفر شهرستان رتبه سوم استانی را به خود اختصاص داده که امسال تلاش خواهد شد این رتبه افزایش یابد.

فرماندار نیر از آغاز برنامه ستاد هماهنگی سفر شهرستان نیز خبر داد و عنوان کرد: طرح خدمات سفر شهرستان نیر از 25 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

احمدی به اهمیت کیفیت بخشیدن به پخت نان نیز اشاره کرد و یادآور شد: نانوایان باید به ارتقای کیفیت پخت نان اقدام کنند و مسئولان ذیربط هم آموزش های لازم را برای ارتقاء بخشیدن به کیفیت نان ویژه نانوایان بدهند.

وی با اشاره به کشیک های مختلف نوروزی بیان کرد: تلفن 124 صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به شکایات مردمی پیرامون تخلفات احتمالی اصناف، کشیک نانوایی ها، صنوف خدماتی و دیگر موارد ضروری برنامه ریزی شده است.

ارسال نظرات