نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی و راهیان نور در گفتگو با «بسیج»:

حضور رهبر انقلاب در مناطق عملیاتی باعث قوت قلب مسئولان راهیان نور می شود

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی و راهیان نور گفت:حضور رهبرانقلاب در زیارتگاه های دفاع مقدس باعث قوت قلب مسئولان راهیان نور می شود
کد خبر: ۸۶۵۱۸۳۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به خرمشهر، حجه الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی ارزیابی خود را نسبت به استقبال زائران راهیان نور این چنین مطرح کرد: وضعیت راهیان نور سال به سال بهتر می شود و شاهدیم که در راه رشد و تعالی از همه نظر اعم از کمی و کیفی در سطح بالایی قرار گرفت، حتی برنامه جشنواره اختتامیه در مجتمع اردوگاهی راهیان نور در خرمشهر هم پربار تر از قبل شده است.

حسینی دیباجی افزود: اکنون مسئله راهیان نور به شکل فرهنگ زیبایی در آمد بصورتیکه تمام ارگانها و دستگاه ها و سازمانها مشتاقانه و راغبانه در آن دخیل شدند و برای همین امروزه راهیان نور در کشورمان و حتی در خارج از کشور جایگاهش را بدست آورد.

نماینده ولی فقیه در ستاد راهیان نور کشور یادآور شد: مسئولین متوجه شدند و به این نتیجه رسیدند که امر راهیان نور امرمعروف و خوب است، لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در این مورد فرمودند:« راهیان نور سنت حسنه و کار زیبایی است که در امتداد راه شهدا قرار دارد».

این مسئول با اشاره به حضور 7 مرتبه ای مقام عظمای ولایت فقیه حضرت آیه الله العظمی الامام خامنه ای حفظه الله خاطر نشان ساخت: تکثر سفر زیارت سرزمین نور در موسم راهیان نور حضرت آقا نشان از اهمیت موضوع راهیان نور دارد و لذا ارگانها، دستگاهها و آحاد جامعه باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند تا هر سال بهتر از قبل این ماموریت الهی ماندگار و اثر گذار شود.

حسینی دیباجی ماندگاری و گستردگی فرهنگ ارزشی، جهادی، انقلابی و ایمانی در طی ایام سال را از طریق تقویت تذهیب نفس موثر دانست و اظهار کرد: همه مردم بویژه جوانان باید به سلاح تذهیب نفس مسلح شوند و به آن طریق نظامی کارآمد را با تضمین آینده ای رو به پیشرفت و امید وار کننده برای جامعه جهانی اسلام خواهیم داشت.

وی گفت: برای آنکه محتاج بیگانگان نباشیم همانگونه که قائد عظیم الشانمان فرمودند باید کشور را از لحاظ علم ثروتمند و قدرتمند کنیم لذا برای کاهش وابستگی به اجانب و بیگانگان تنها امری که ضرورت دارد پرداختن به اقتصاد مقاومتی است تا بتوانیم آنرا در کشور بهینه کنیم.

نماینده ولی فقیه در راهیان نور کشور افزود: راهیان نور حرکت فرهنگی زود بازده ای است که در عرصه فرهنگی با استکباری می جنگد که با سلاح فرهنگی ضد ارزشی و فاسد با جوانان و ملت انقلاب اسلامی سر جنگ دارد.

وی با اشاره به فرامین رهبری مبنی براینکه تلاقی آسمان و زمین در راهیان نور با استقامت شهدا بوجود امده است، یادآورشد: راهیان نور خنثی کننده توطئه دشمنان است و برای حفظ روحیه ایثارگری،شهادت طلبی، انقلابی، بصیرتی و ایمانی باید با عزم قوی و مومنانه قلبی وارد این امر الهی شد.

حجه الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی ادامه داد: شهدا نماد استقامت و سعادت آفرینی دنیا و آخرتند بگونه ای که با استقامت خود در برابر شیطان درون و برون به دو جهاد اکبر و سپس جهاد اصغر روی آوردند.


ارسال نظرات