به همت گروه جهادی شهید کاظمی برپا شد:

برگزاری یادواره شهدای مدافع اسلام ناب محمدی در شهرستان دلگان

به همت گروه جهادی شهید کاظمی یادواره و گرامی داشت شهدای مدافع اسلام ناب محمدی در شهرستان دلگان برگزار شد
کد خبر: ۸۶۵۲۳۱۴
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

به گزارش   خبر نگار خبر گزاری بسیج: هر ساله با فرارسیدن بهار گبیعت وآغا ز سال جدید افرار بی ادعا وبی ریایی هستند که در راستای خذمت رسانی به محرومین در نقاط محروم استان گام بر میدارند جهادگرانی که در گروههای مختلف عضویت دارند وبرای جلب رضای خدا و کمک رسانی به افراد نیازمند جان خود را در زبق اخلاص قرار میدهند وبا گذشت از تعزیلات خود وحضور ئر منازق محروم فقط وفقط به فکر خدمت رسانی هستند  گروه جهادی شهید کاظمی با برگزاری برنامه های فرهنگی هنری آمو.شی ویادواره های شهدا توانسته گامهای مثبتی در راستای اشاعه فرهنگ ناب اسلامی وارزشها وآرمانهای انقلاب بردارد این بارهم این گروه جهادگر یادواره و گرامی داشت شهدای مدافع حریم اسلام ناب محمدی در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان دلگان را ابرگزار کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین معمار روحانی اعزامی این گروه جهادی در این مراسم شهدای مدافع اسلام را مدافعین واقعی مکتب اهل بیت (ع) نامید و اظهار کرد: در چنین روزهایی که همه به سمت دنیای مادی گری می روند این شهدا با کنار گذاشتن دنیا و خداحافظی با این تعلقات به سمت دفاع از مظلومانی رفته اند که در مقابل آماج افرادی قرار گرفته اند که به اسم اسلام جنایت ها می کنند.

وی با اشاره به اینکه گروه های تکفیری با نام اسلام به میدان آمده اند، افزود: در واقع همان "اسلام آمریکایی" که امام خمینی (ره) از آنان نام برده است اینها نماینده آنها هستند و مبارزه با اینها از واجبات است که این شهدا رفته اند.

معمار به سخنان مقام معظم رهبری " درباره زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا" اشاره و اذعان کرد: در واقع این زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا باعث زنده نگه داشتن اسلام راستین و اسلام ناب محمدی خواهد شد همانطور زنده نگه داشتن عاشورا باعث زنده نگه داشتن اسلام شده است.

وی با اشاره به ترفندهای مختلف دشمن در مبارزه با جوانان مسلمان و انقلابی، خاطرنشان کرد: دشمن با این ترفند ها سعی دارد که ما را از هدفمان که همان ترویج اسلام ناب محمدی است دور نگه دارد ولی ما باید با روحیه ایمانی و شهادت طلبی با دشمن مقابله و مبارزه کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهدای مدافع اسلام ناب محمدی دلگان که در سوریه به شهادت رسیده بود تجلیل به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات