نماینده مردم کرمان در مجلس چهارم خبرگان رهبری:

با رونق اقتصادی امید آمریکا نا امید می شود

نماینده مردم کرمان در مجلس چهارم خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فشاراقتصادی بر مردم ایران مایه امید آمریکا است؛ تأکید کرد: ما می توانیم با رونق اقتصاد کشور این عنصر جنایت کار را نا امید کنیم. ...
کد خبر: ۸۶۵۲۴۰۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،   آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی نماینده مردم کرمان در مجلس چهارم خبرگان رهبری گفت: دولت آمریکا طمع کرده که درتمامی امور ایران دخالت کند و این کار را از طریق فشار اقتصادی میخواهد انجام دهد به این معنا که تحریم ها را برمردم به شدت اضافه و آنها را خسته کند تا مردم ایران از آرمان ها انقلاب اسلامی فاصله بگیرند .
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه فشاراقتصادی بر مردم ایران مایه امید آمریکا است؛ تصریح کرد: ما می توانیم با رونق اقتصاد کشور این عنصر جنایت کار را نا امید کنیم به این معنی که اگر تحریم های آمریکا روی مردم ایران اثر چندانی نداشته باشد میتوانیم کشور خودمان را اداره کرده و در همه زمینه ها خودکفا باشیم و روح سخن این است که چه بسا بتوانیم به گونه ای باشیم که به هیچ عنوان تحریم های غربی ها بر ما اثری نداشته باشد.
آیت الله موحدی کرمانی ابراز کرد: در این زمینه باید همه مسئولین اقتصادی ، دولتی و کسانی که به مسائل اقتصادی آشنا هستند طرح هایی را ارائه دهند و برنامه های مدونی را داشته باشند که اقتصاد ایران به مانند نامی که رهبر معظم انقلاب نامگذاری کرده اند در برابر تمام تحریم های امریکا مقاوم باشد.
نماینده مردم کرمان در مجلس چهارم خبرگان رهبری در پایان با تأکید بر اینکه باید بر اساس فرموده مقام معظم رهبری این مسئله پیاده شود؛ خاطر نشان کرد: با توجه به شعار تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب مردم باید تمامی برنامه های اقتصادی کشور رابه چشم خود ببینند و صرف بیان کردن اینکه اقتصاد ایران مقاومتی است کافی نمی باشد چرا که چرا که مردم همراه با رهبر معظم انقلاب هستند و به جد این مسئله باید دنبال شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات