خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر(عج):

آئین گرامی‌داشت سالروز عملیات فتح‌المبین با حضور میهمانان خارجی برگزار شد

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: دوم فروردین سالروز عملیات فتح‌المبین نامگذاری شده و به همین منظور مراسمی با حضور مسئولان کشوری و لشکری و نیز میهمانانی از کشور روسیه و یمن برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۹۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،نادر محمدمیسی اظهار داشت: دوم فروردین سالروز عملیات فتح‌المبین نامگذاری شده و به همین منظور مراسمی با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد و که کاروان‌های راهیان نور نیز حضور داشتند.

وی درباره برنامه‌های اجرایی در مناطق عملیاتی عنوان کرد: هم‌زمان با مسافرت‌های نوروزی و حضور راهیان نور در مناطق عملیاتی خوزستان، دور جدید نمایش فصل شیدایی از شامگاه 26 اسفند در خرمشهر به‌ روی صحنه اجرا رفته است و این نمایش توسط هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی تهیه شده که تا 6 فروردین 95 به‌مدت 10 روز و به‌صورت رایگان در ابتدای ورودی شهرستان خرمشهر برگزار می‌شود.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر(عج) با بیان اینکه میهمانانی از کشور یمن در مراسم زیارتگاه  شهدای هویزه حضور داشتند، بیان کرد: کاروان ویژه‌ای از چهره‌های ملی روسیه در این مراسم حضور داشتند که وارد مناطق عملیاتی شدند و از آنجا بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها