خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان:

مبنای بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی توانمندسازی مردم است

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان سردار معین پور گفت: بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی مجموعه کارآمد و توانمندی دارد و مبنای آن توانمندسازی مردم است.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۲۳
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،سردار محمود معین پور اظهار داشت: امام خامنه‌ای به صراحت گفتند که دشمن ما در عرصه جنگ سخت توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد و به همین دلیل به جنگ نرم روی آورده است. یکی از عرصه‌های جنگ نرم مسئله اقتصاد است که دشمن جنگ تمام عیاری را در این عرصه با ایران آغاز کرده است.

وی با اشاره به شدت گرفتن جنگ اقتصادی دشمن در سال‌های اخیر گفت: تنها راه مقابله با این جنگ اقتصادی، تحقق اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد مقاومتی به معنی اتکا به توان داخلی و تقویت تولید ملی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در خوزستان بیان کرد: اگر بتوانیم همه فعالیت‌های اقتصادی کشور را در راستای اقتصاد مقاومتی انجام دهیم، بدون شک می‌توانیم در برابر دشمن استقامت کنیم و از این معرکه دشمن مانند سایر عرصه‌ها سرافراز بیرون بیاییم.

وی افزود: بسیج نیز مانند دیگر عرصه‌ها پیشگام در اقتصاد مقاومتی است و برنامه‌های متعددی در این زمینه اجرایی کرده است. ما باید تمام تکیه‌مان استفاده از ظرفیت‌های انسانی و منابع مالی داخلی باشد.

سردار معین پور عنوان کرد: مجموعه کارآمد، با دانش و مخلص در بسیج وجود دارد و برای عملیاتی کردن فرمان‌های مقام معظم رهبری در خط مقدم است.

وی اظهار داشت: در این حوزه مبنای ما توانمندسازی مردم است تا بتوانیم کارگاه‌های کوچک و با بازدهی بالا در کوتاه‌ترین زمان است که تاکنون در کارگاه‌های پرورش قارچ و ماکیان مانند اردک و مرغ محلی این موضوع محقق شده است.

جانشین فرمانده سپاه استان خوزستان گفت: در شهرهایی که ظرفیت‌های کشاورزی فعال است اولویت برنامه‌ها با توسعه صنایع جانبی کشاورزی است و در جاهایی که امکان پرورش ماهی و میگو است، این کار در دستور کار قرار گرفت و برنامه‌های ما در این حوزه در حال انجام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها