سردار بابایی در راهیان نور جنوب :

راهیان نور امتداددفاع مقدس و عاشوراست

جریان 8 سال دفاع مقدس ما به دلیل اینکه در امتداد عاشورا است همین موضوع در موردش صادق است .
کد خبر: ۸۶۵۲۶۴۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا گفت: مقاطعی از تاریخ اتفاقاتی می افتد ، خوب اون اتفاق در یک زمان و مکان و بعد از آن رو به فراموشی می رود .

وی افزود: حوادث و اتفاقاتی درست در یک زمان ومکان محدود اتفاق افتاده اما در طول تاریخ آثارش خودش رادارد که از آن جمله و مهمترین هایش واقعه عاشوراست که نه تنها رو به فراموشی نرفت که الان داردتوسعه پیدا می کند و سال به سال می بینیم در بین جوامع حتی غیر مسلمانان موضوع عاشورا و شهدای کربلا و آن حماسه حسینی بیشتر جلوه می کند حال علت چیست ؟

بابایی اشاره کرد: همه ما معتقدیم که علت اون انجام رسالت زینبی توسط حضرت زینب س و امام سجاد ع و آن کاروان اسرا است که کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود .

وی گفت: دقیقا جریان 8 سال دفاع مقدس ما به دلیل اینکه در امتداد عاشورا است همین موضوع در موردش صادق است . حالا طبیعت کار این است که ادامه حماسه عاشورا و محرم را به جهانیان معرفی کنیم و باعث شویم روح مبارزه و ظلم ستیزی و استکبار ستیزی استمرار پیدا کند .

فرمانده سپاه کربلا یاداور شد: می بایست اقدامی می کردیم بهترین اقدام که مطابق با فرهنگ مردم ما هست و از دست ما هم بر می آید ایجاد شرایطی است برای زیارت مردم و آشنا شدن با اون اتفاقاتی که 30 سال قبل رخ داده است .

این مسئول تاکیدکرد: راهیان نور الان دارد این کار را می کند و انجام می دهد ولو به صورت جزیی ولو به صورت کم چون هیچ وقت نمی توانیم خود صحنه ی دفاع مقدس را اینجا ترسیم کنیم . اما ذکذ بخش های جزیی ، دیدن خاک این منطقه و قدم گذاشتن به جایی که هزاران شهید خونشان به زمین ریخته شد این اثر وضعی را دارد .

وی بیان کرد: لذا راهیان نور طی این سال های گذشته نشان داد یکی از بهترین شیوه های انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و مقاومت و فرهنگ انقلابی ماندن است . این راجع به راهیان نور

ارسال نظرات
پر بیننده ها