امام جمعه موقت خلخال:

دولتمردان تلاش کند که اقدام وعمل در اقتصاد مقاومتی انجام شود

حجت الاسلام سید محسن محسنی گفت: دولتمردان تلاش کند که اقدام وعمل در اقتصاد مقاومتی انجام شود وکارهای انجام شده فقط مقدماتی بوده است.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۴۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام سید محسن محسنی امام جمعه موقت خلخال با توجه به نامگذاری شایسته سال 1395 از سوی مقام معظم رهبری گفت: دولتمردان تلاش کنند که کارهای مقدماتی در اقتصادمقاومتی باید تبدیل به عمل شود و کارهای انجام شده فقط مقدماتی بوده که باید با اقدام سریع به عمل تبدیل و نشان های آن در جامعه ظاهر شود.

محسنی گفت استکبار با با استقلال و حاکمیت کشورمان مشکل دارد و از این روز برجام یک وبرجام دو کردن فایده ای نداشته و کدام مشکلات حوزه مردم حل و فصل شده است.

وی گفت: دولتمردان ما باید به اندازه غیرت دولتمردان کوبا درمقابل شرارت آمریکا غیرت داشته باشند و باعمل به اقتصاد مقاومتی کشور را از بحث مشکلات اقتصادی نجات دهند نه اینکه هی شعار برجام یک برجام دو را سر بدهند.

محسنی از زحمات رفتگران شهرداری خلخال در جهت خدمت رسانی به مهمانان و گردشگران تقدیر و گفت: در دو روستای شهرستان خلخال بحث حفظ طبیعت ومشارکت مردمی در روستاهای خمس وبرندق مطرح بوده و اهالی به صورت خودجوش در جهت حفظ طبیعت و بهسازی روستا اقدامات شایسته ای را انجام داده اند

وی سالروز 12 فروردین را تبریک و گفت: این روز به تفسیر امام راحل عید واقعی مردم ایران است چرا که مردم با رای خود حاکمیت 2500 ساله طاغوت را پایان بخشیدند.

امام جمعه خلخال بر صله ارحام و احترام به پدر ومادر تاکیدو تقوا را زمینه ای برای پاک شدن کدورت ها و صله ارحام را نوری در قلب ودل دانستند.

ارسال نظرات