امام جمعه موقت سیرجان:

عملی کردن اقتصاد مقاومتی در ایران، تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند

امام جمعه موقت سیرجان با اشاره به تلاش دشمنان بر تضعیف نظام اسلامی از طریق تحریم‌ها، گفت: راه مقابله با این مسئله، عملی کردن اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۵۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به نامگذاری سال جدید در مورد اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: تهدید دشمن هنوز هم تحریم‌هاست و با اقدام در مورد اقتصاد مقاومتی توسط دولت و همکاری مردم می‌توان این روزنه امید را از آمریکا گرفت.

وی افزود: اگر چه این امید از دشمن گرفته شده و می‌دانند تحریم‌ها برای ایران به فرصت تبدیل شده است، اما باز هم فکر بر تضعیف نظام اسلامی با تحریم را دارند و تنها راه مقابله با آن اقدام در اقتصاد مقاومتی است.

حیدری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حرم رضوی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران از قدرت‌ها نمی‌ترسد، بی‌اعتمادی به خود تمام و اکنون به ما می‌توانیم تبدیل شده و حکومت هم مردمی شده است.

امام جمعه موقت سیرجان اضافه کرد: دشمنی‌های آمریکا با تبلیغات، نفوذ و تحریم علیه ملت ما پس از انقلاب آغاز شد و ادامه یافت، اما با کمک و همبستگی ملت تبلیغات با تقویت بنیه اعتقادی و مذهبی مردم تاثیری نگذاشت و موفق نشدند، نفوذ هم با بصیرت مردمی دشمن پاسخش را گرفت و راه حل تحریم‌ها هم در اقتصاد مقاومتی است.

وی، نگاه به درون و ظرفیت کشور و ملت را موجب پیشرفت نظام اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: کسی که می‌تواند موشک با برد دقیق تا 2 هزار کیلومتر را در شرایط تحریم تولید کند، می‌تواند در اقتصاد هم دشمن را شکست دهد، پس ملت ما و فرزندان برومند کشور قدرت غلبه بر دشمنان را در تحریم هم دارند، لذا نگاه به ظرفیت‌های خود استقلال را تضمین می‌کند.

حیدری با اشاره به عملیات تروریستی در بروکسل گفت: نظام اسلامی و ملت ایران عملیات تروریستی را محکوم می‌کند و بر حذف تروریست از جهان تاکید دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدت‌های طولانی است که مردم سوریه، لبنان، عراق، یمن و بحرین در آتش تروریست کشته شدند و سوختند.

حیدری ادامه داد: این آتشی است که اروپایی‌ها و غربی‌ها در شعله‌ور شدنش سکوت کردند و امروزه ذره‌ای از سوختنش را دیدند.

امام جمعه موقت سیرجان با تبریک 12 فروردین و سال جدید به مردم گفت: همدلی و همراهی موجب اتحاد و قدرتمان در برابر دشمنان می‌شود و روز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است.

حیدری تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با رای مردم جایگزین نظام طاغوتی و شاهنشاهی شد و امروز هم این نظام که در هر رکن حکومتش مردم نقش دارند، اما استکبار و آمریکا آن را ناقض حقوق بشر می‌دانند.

وی افزود: آیا رژیم‌های دست نشانده‌ای مانند عربستان که حتی یک رای‌گیری هم ندارند و با زور بر مردم حاکمیت دارند و هر جنایت و کشتاری را انجام می‌دهند، ناقض حقوق بشر نیستند، این مسئله جای تامل برای وجدان‌های بیدار جهانی دارد.

امام جمعه موقت سیرجان در پایان با تشریح خسارات و تلفات جاده‌ای به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مردم گفت‌: هر فوتی در تصادفات اعم از بازماندگان یا بی‌سرپرست شدن خانواده‌ها، هزینه‌های گزافی را به دنبال دارد که می‌توان با رعایت قوانین این خسارات را کاهش داد و به صفر رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات