رئیس جمعیت هلال احمر بافق:

ایستگاه های سلامت هلال احمر بافق به بیش از 17 هزار مسافر خدمت رسانی کردند

رئیس جمعیت هلال احمر بافق گفت: تا ۶ فروردین ماه بیش از17 هزار نفر مهمانهای نوروزی به ایستگاه های ایمنی وسلامت هلال احمر بافق مراجعه کردند.
کد خبر: ۸۶۵۳۴۰۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق:جعفرحسن پور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق در رابطه با خدمات و تعداد مراجعه میهمانان نوروزی به ایستگاه این جمعیت بیان کرد: جمعیت جوانان هلال احمر یک ایستگاه دائمی سه چاهون و مجوز یک پایگاه امداد و نجات سیار در مسجد ابولفضل گرفته است و دو ایستگاه ایمنی وسلامت که مجوز آن را از سازمان جوانان هلال احمر کشور گرفته شده است در ورودیهای شهر مستقرشده و به میهمانانی که مراجعه می کنند خدمات مختلف می دهند.

وی در مورد تعداد عملیات امداد ونجات توسط ایستگاه هلال احمر صورت گرفته است بیان داشت: تا جمعه بعد ازظهر ۱۲ عملیات امداد نجات توسط دو پایگاه مستقر صورت گرفته است و به ۴۵ نفر خدمات اسکان اضطراری از قبیل جا ومکان اسکان وبعضا غذا ودیگر امکانات رفاهی داده شده است.

حسن پور با بیان اینکه تا ۶ فروردین ماه بیش از17 هزار نفر مهمانهای نوروزی به ایستگاه های ایمنی وسلامت هلال احمر بافق مراجعه کردند اظهار داشت: از روز ۲۵ اسفند ماه ایستگاه تجهیز و نیروها مستقر شده اند و تا پایان تعطیلات آماده خدمات به مردم عزیز که از نقاط دور و نزدیک به بافق سفر می کنند هستند.

وی در پایان ضمن تشکر وقدرانی از کلیه امدادگران و نیروهای مستقر در پایگاه های هلال احمر تصریح کرد: تعداد ۸۵ نفر امداد گر جوان و آموزش دیده در طول این ایام آماده خدمت رسانی به مردم هستند و در طول شبانه روز حدود ۱۵ نفر در ایستگاه ایمنی و سلامت و امداد نجات جمعیت هلال احمر مستقر هستند.

ارسال نظرات