اعزام بیش از 2000 کارمند بسیجی استان مازندران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

بسیج ادارات علاوه بر خود کارمندان دولت ، اعزام خانواده های این عزیزان را در برنامه خود قرار داده است که با استقبال آنان مواجه شده است.
کد خبر: ۸۶۵۳۶۳۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸






خبرگزاری بسیج مازندران، شهرام نوری مسئول بسیج کارمندان استان مازندران در گفتگو با کوله بار مازندران گفت :بیش از 2000 نفر از کارمندان بسیجی استان مازندران از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب وجنوب غرب کشور بازدید بعمل آوردند.



وی با اشاره به افزایش استقبال کارمندان از اردو های راهیان نور نسبت به سال قبل ،ظرفیت استقبال را بیش از این دانست و افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در ادارات، اعزام بیش از این از توان ما خارج بود.



این مقام مسئول گفت: فضای دفاع مقدس در بحث ادارات بسیار تاثیر گذار است و از برنامه های فرهنگی متنوع در این حوزه از قبیل یادواره های شهدا و اردوهای راهیان نور استقبال می شود.

نوری راهیان نور را از برنامه های شاخص بسیج ادارات برشمرد و اظهار کرد: بسیج ادارات علاوه بر خود کارمندان دولت ، اعزام خانواده های این عزیزان را در برنامه خود قرار داده است که با استقبال آنان مواجه شده است.



وی هدف از اعزام خانواده های کارمندان به سرزمین های نور را آشنایی آنان با فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: امید است به برکت خون شهدا بازدید از این مناطق و بحث ایثار و شهادت اثر گذاری خود را در سلامت کار اداری و تعهد کاری کارمندان ایفا نماید.



مسئول بسیج ادارات استان مازندران در پایان خاطر نشان کرد: نعداد زیادی از خانواده های کارمندانی که به این مناطق اعزام شدند با این فضا آشنا نبودند و با شرکت در اردوی راهیان نور متاثر شدند که به نوعی از فرهنگ ایثار و شهادت اثر پذیری داشتند و متقاضی بودند برای دوره های بعد حتما این اردوها برگزار گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها