امام جمعه موقت بخش بهمن:

کسانی که می گویند، نیازی به تجهیزات نظامی نیست، خیانت به قرآن می کنند

امام جمعه موقت بخش بهمن با اشاره به آیات قرآن گفت: مسلمانان نیازمند سلاح های امروزی از جمله موشک هستند و کسانی که می گویند، دنیا دنیای مذاکره است نه موشک؛ خیانت به قرآن می کنند.
کد خبر: ۸۶۵۴۲۶۷
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ازسرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین تقی فتاحی امام جمعه موقت بخش بهمن، با اشاره به نامگذاری سال 95 به «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار کرد: تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور ما، اجرای کامل طرح اقتصاد مقاومتی است، تا هر چه زودتر اوضاع معیشتی مردم بهبود یابد.

حجت الاسلام فتاحی همچنین با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان، افزود: همیشه تاکیدات ایشان با برنامه ریزی و هوشمندانه بوده است، چرا که قرآن کریم نیز مسلمانان را به آموختن و مجهز کردن خود به سلاح های روز سفارش کرده است.

امام جمعه موقت بخش بهمن گفت: خداوند در قرآن به مسلمین می فرماید: برای اینکه دشمن از شما رعب و وحشت داشته باشد، قدرت نظامی خود را افزایش داده و به تجهیزات و سلاح های نظامی روز مجهز شوید.

وی تاکید کرد: لذا نیازمند سلاح های امروزی از جمله موشک هستیم و کسانی که از روی آگاهی می گویند، دنیا دنیای مذاکره است نه موشک؛ خیانت به اسلام و قرآن می کنند.

فتاحی در خطبه های جمعه 13 فروردین روز طبیعت، خاطر نشان کرد: از نظر اسلام همه موجودات عالم؛ مخلوق و محبوب خدا هستند و انسان ها موظفند، که آنان را دوست داشته و حقوق شان را رعایت کنند.

وی در آستانه روز جهانی محیط زیست تصریح کرد: شاخص کلی این موجودات، هوای سالم، آب پاکیزه و زمین حاصلخیز می باشد، تا آنجا که در روایات متعدد انسان ها به پاکسازی محیط زیست و نهی از آلوده کردن آن، ترغیب و سفارش شده اند.

خطیب جمعه مهردشت با بیان احادیث مختلف عنوان کرد: نتیجه مراعات و مراقبت از محیط زیست، داشتن زندگی سالم و به وجود آمدن آثار مادی و معنوی برای رشد و تعالی انسان ها می شود.

ارسال نظرات