پیکر شهید” امید طاهری کندر”در زادگاهش آرام گرفت

پیکر شهید امید طاهری کندر از پرسنل نیروی انتظامی پس از تشییع در سه نقطه با حضور پرشور مردم، مسئولان و پرسنل نظامی و انتظامی در روستای بجگان از توابع شهرستان منوجان به خاک سپرده شد. ...
کد خبر: ۸۶۵۴۲۷۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت، گروهبان یکم امید طاهری کندر امروز (پنجشنبه) پس از تشییع در بندرعباس به محل خدمت این شهید بزرگوار در شهرستان رودان انتقال و پس از ادای احترام و استقبال مردم، جهت خاکسپاری به روستای "بجگان” از توابع شهر نودژ در شهرستان منوجان رسید و بر روی دستان مردم قدرشناس و سبزپوشان نیروی انتظامی این شهرستان برای بار سوم تشییع و در گلزار شهدای روستای زادگاهش آرام گرفت.
در این مراسم مسئولان و مردم خونگرم و شهیدپرور منوجان به همراه خانواده شهدا و ایثارگران از این شهید والامقام استقبال کرده و پیکر وی را به عنوان بیست‌وششمین شهید دهستان بجگان در گلزار شهدای این دهستان به خاک سپردند.
شهید گروهبان یکم امید طاهری کندر متولد دی‌ماه ۱۳۷۰ فرزند سوم خانواده‌ای هفت نفره است که دو فرزند به نام‌های یاسین دو ماه و نیمه و ابوالفضل یک سال و نیمه از وی به یادگار مانده است.


ارسال نظرات