مسئولین باید در مسیر اقتصاد مقاومتی مشکلات جامعه را مرتفع سازند

امام جمعه موقت سنندج گفت: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است،مسئولان باید با حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی، مشکلات حاد جوانان به ویژه مسئله بیکاری را مرتفع سازند.
کد خبر: ۸۶۵۴۴۹۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج این هفته که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، گفت: وظیفه مسئولین اقدام و عمل واقعی به دستورات و فرامین رهبری بوده و در کنار مردم و برای مردم حرکت کنند.

وی گفت: مسئولان وظیفه دارند از شعار خارج شده و با اقدام و عمل ثابت کنند که با مردم و نظام اسلامی همراه هستند.

ماموستا حسینی خاطر نشان کرد: امسال مسئولان باید همت کنند با حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی، مشکلات حاد جوانان به ویژه مسئله بیکاری را رفع کنند که این امر جز با اقدام و عمل میسر نمی‌شود.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ب هبر کت خون شهدا و در سایه رهنمودهای داهیانه امام راحل و رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت در جهان عزت و افتخار دارد، افزود: اکنون که انقلاب اسلامی ایران تثبیت شده، استمرار این اقتدار نیازمند تلاش‌های همگان به ویژه مسئولان و حمایت مردم است.


حسینی در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج، دستگیری از فقیران و نیازمندان را وظیفه هر مسلمان برشمرد و تاکید کرد: توجه مسلمانان به یکدیگر و توجه به طبقه ضعیف و کم درامد جامعه و دستگیری از آنها نیز مورد تاکید پیامبر اسلام بود
ارسال نظرات