عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با "بسیج":

اقتصاد مقاومتی یعنی ارتباط با جهان بدون آمریکا

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه باید قبول کنیم که با جهان منهای آمریکا رابطه داشته باشیم خاطرنشان کرد: با همه ایرانیان داخل و خارج برای همه امور از جاری و عمرانی برنامه تعریف کنیم. بنابراین معنای فرمایش مقام معظم رهبری این است که حکومت به اقدام و عمل باید فکر کند چه زیر نظر ایشان و چه زیر نظر دولت ؛ قوه قضائیه ؛ مردم عادی و مجموعه های تصمیم گیرو تصمیم ساز باشند.
کد خبر: ۸۶۵۴۶۷۴
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج؛ با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل اظهار داشت: تعریف اقتصاد مقاومتی این است که از سوی تمام قوا و حکومت اقدام و عمل شود.

وی افزود: وقتی می گوییم تمام قوا یعنی فقط قوه مجریه مسئول نیست بلکه همه حکومت باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام کنند.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: معنای همه حکومت نیز این است که همه آنچه که به نام جمهوری اسلامی در اختیار قوا ؛ رهبری یا مردم است؛ بنابراین همه نهادها ؛ بنیادها و از سوی دیگر وزارتخانه ها و قرارگاهها باید به اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل فکر کنند.

نماینده مردم لاهیجان گفت: معنی اقدام و عمل این است که اداره حکومت نیازمند به توانمندی هایی از جهت حوزه های عمل و اقتصاد است با در اختیار داشتن تمام داشته های نقدی و ریالی تولید؛ اشتعال و صادرات را مدیریت کنیم .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه باید قبول کنیم که با جهان منهای آمریکا رابطه داشته باشیم خاطرنشان کرد: با همه ایرانیان داخل و خارج برای همه امور از جاری و عمرانی برنامه تعریف کنیم بنابراین معنای فرمایش مقام معظم رهبری این است که حکومت به اقدام و عمل باید فکر کند چه زیر نظر ایشان و چه زیر نظر دولت ؛ قوه قضائیه ؛ مردم عادی و مجموعه های تصمیم گیرو تصمیم ساز باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار