مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه مطرح کرد

اجرای طرح پارک سالم و ساحل سالم در بندرلنگه

مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه گفت: طرح "پارک سالم و ساحل سالم" در پارک ساحلی کوثر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۶۵۴۷۶۶
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷

فتح‌الله میرکمانداری با اشاره به برگزاری طرح "پارک سالم و ساحل سالم" در بندر لنگه اظهار داشت: طرح ساحل سالم از جمله طرح‌هایی است که از سوی سپاه با توجه به ضرورت و نیاز روز جامعه و خانواده‌ها برای حضور در برنامه‌های فرهنگی و جُنگ شادی و نیز افزایش و تقویت شادی، ایجاد شده است و هم‌اکنون در ساحل بندرلنگه در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح در دو قسمت است که در قسمت اول برپا نمودن غرفه‌های نمایشگاهی به‌صورت ثابت و در بخش بعدی برگزاری جنگ شبانه شامل اجرای تئاتر، موسیقی، برگزاری مسابقه، معرفی آثار تاریخی و سخنرانی است که در این برنامه از ظرفیت هنرمندان بندرلنگه استفاده شده است.

مسئول بسیج هنرمندان تصریح کرد: از جمله برنامه‌های ساحلی این طرح شامل سوارکاری، والیبال‌ساحلی، قایق‌سواری، پرتاب دارت و طناب‌کشی از دیگر برنامه‌های مفرح و شاد در طرح پارک سالم و ساحل سالم است.

میرکمانداری بیان داشت: در بخش نمایشگاهی غرفه‌هایی شامل عرضه محصولات فرهنگی و کتاب، عفاف و حجاب، پاسخ به سوالات شرعی، عرضه پوشاک اسلامی ایرانی، صنایع دستی دریایی، غذاهای سنتی و محلی، صنایع دستی بومیان منطقه و ایستگاه شارج تلفن همراه است.

این مسئول اضافه کرد: یکی از شاخصه‌های اصلی این طرح برگزاری نماز جماعت ظهروعصر و مغرب‌وعشا به جماعت با همکاری حوزه علمیه آل‌البیت (ع) و سازمان تبلیغات اسلامی بندرلنگه است و مطمئنا برنامه‌های فرهنگی در این طرح‌ها تاثیرات بسیار مطلوب و مثبتی دارد و از بروز آسیب‌های نامطلوب در جامعه جلوگیری کرده و موجب مصونیت می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه در پایان یادآور شد: این طرح با همکاری فرمانداری، فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، بسیج هنرمندان، شهرداری بندرلنگه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه آل البیت (ع) و موسسات خیریه بندرلنگه در ایام نوروز از اول فروردین 95 در حال برگزاری است و تا 13 فروردین نیز ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار