رئیس شورای آموزش و پرورش نمین خبرداد

کسب رتبه اول استانی جشنواره جابربن حیان توسط نمین

فرهاد عبدالعلی پور گفت: با تلاش دانش آموزان، این شهرستان رتبه اول جشنواره جابر بن حیان در سطح استان اردبیل به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۶۵۴۷۹۷
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، فرهاد عبدالعلی پور در جلسه شورای آموزش و پروش شهرستان نمین اظهار کرد: این شهرستان علاوه بر کسب رتبه برتر جشنواره جابربن حیان، توانسته است هفت مقام در جشنواره الگوهای برتر تدریس ستانی به خود اختصاص دهد.

فرماندار شهرستان نمین با اشاره به قبولی 142 نفر از دانش آموزان این شهرستان در رشته های مختلف کنکور سراسری سال 94 گفت: با توجه به سال گذشته تعداد قبول شدگان در کنکور سراسری با افزایش 3/5 برابری همراه بوده است.

وی در ادامه سخنان خود از انجام به هماهنگی های لازم جهت پرداخت هزینه های تحصیلی دانش آموزان بی سرپرست و بی بضاعت شهرستان نمین از طریق بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست و سرطانی استان اردبیل خبر داد.

در ادامه این جلسه نیز لطفی سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل بر شوفاژ نمودن تمامی مدارس و ایزوگام کردن سقف مدارسی که نیاز به تعمیر و تکمیل دارند، در طول سال جاری قول مساعد داد.

محرم یوسفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز در این جلسه اظهار کرد: با تلاش های جمعی همکاران در سال 94 تعداد 83 نفر از دانش آموزان این شهرستان در مدارس تیزهوشان و استعدادهای درخشان استان قبول شده و در این مدارس مشغول تحصیل هستند.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین صبح امروز با حضور فرماندارشهرستان نمین، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین در محل این مدیریت برگزار شد.

انتهای پیام/*

ارسال نظرات