با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان:

مدرسه خیر ساز 6 کلاسه در نمین کلنگ زنی شد

با حضور مسئولان استانی مدرسه خیر ساز حضرت امام علی (ع) در شهر نمین کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۶۵۴۸۰۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، مدرسه خیر ساز امام علی (ع) در شهر نمین با زیربنای 750 مترمربع در دو طبقه و شش کلاس درس با اعتبار هشت میلیارد ریال با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، حبیب اله امامی خیر مدرسه ساز، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان نمین کلنگ زنی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: خط و مشی آموزش و پرورش، ایجاد حساسیت و جلب توجه ویژه اقشار مختلف مردم نسبت به امور آموزش و تحصیل بوده و تلاش خواهیم کرد.

ناصری گفت: باید از مشارکت مسئولان و شخصیت هایی که پیشرفت و توسعه حوزه آموزش و پرورش تاثیر گذار هستند، بیش از پیش در جهت ارتقاء و توسعه این امر مهم استفاده نماییم.

لطفی سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در این مراسم گفت: این پروژه به صورت سازه بتنی اجرا و تمامی هزینه های این پروژه توسط خیر مدرسه ساز آقای حبیب اله امامی نمین تامین خواهد شد و این مدرسه تا شروع سال تحصیلی جدید تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان نمین در این مراسم با اشاره به صبغه فرهنگی شهرستان نمین، توجه خاص به مدارس شهرستان و احداث مدارس ویژه و استعدادهای درخشان در نمین را خواستار شد.

فرهاد عبدالعلی پور گفت: باید از این پس در احداث مدارس علاوه بر توجه به مقاوم سازی، به زیباسازی و ایجاد امکانات و فضای جذاب و بانشاط جهت جذب دانش آموزان به تحصیل، توجه ویژه ای از طریق دست اندرکاران انجام شود.

انتهای پیام/*

ارسال نظرات
آخرین اخبار