نفر از خواهران بسیجی سیریک به اردوی راهیان نور اعزام شدند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: 90 نفر از خواهران بسیجی و خانواده های معظم شهدای شهرستان سیریک به اردوی راهیان نور با وسیله دو دستگاه اتوبوس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۴۸۹۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سروان پاسدار حسین ایزدپناه افزود: بسیجیان در مدت 5 روزه این اردو از مناطق همچون دهلاویه، اروند کنار، شلمچه، هویزه، چذابه ، طلائیه ، دوکوهه ، خرمشهر ،فکه ، نهر خین ، محل عملیات‌های فتح‌المبین و والفجر 8 و دیگر مناطق و یادمان شهداء و رزمندگان ، ایثارگران ، جانبازان بازدید و با شهدا و آرمان‌های آنان تجدید بیعت خواهند کرد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک اظهار داشت: اردوی راهیان نور یکی از مهمترین شاخصه‌هایی است که آرمان‌های شهدا و ایثارگران را به معنای واقعی کلمه برای جوانان و نوجوانان تبیین می کند و مهم‌ترین اهداف برپایی اردوهای راهیان نور را انتقال روحیه شجاعت، ایثار،‌ از خودگذشتگی و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به مردم برشمرد.

وی با بیان فرمایش مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در خصوص حفظ فرهنگ ایثار و شهادت ابراز داشت: فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس یک ذخیره بزرگ و تمام نشدنی برای کشور است و ما باید این سرمایه را با روشهای درست و منطقی حفظ کنیم.

سروان پاسدار حسین ایزدپناه خاطرنشان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به قشر و زمان خاصی نیست و این دوران گرچه خسارات جبران ناپذیری برای جامعه به دنبال داشت ولی تبلوری از حماسه‌آفرینی واقعی از رشادت و ازخودگذشتگی مردان و زنانی بود که با حضور با بصیرت خود، زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم و پایه‌های این نظام الهی را تقویت و مستحکم نمودند.

وی یاد آور شد: از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان نور برای نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف مردم را ترویج فرهنگ دفاع مقدس ،تقویت روحیه ایثار و رشادت در میان جوانان و نوجوانان ،زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان دفاع جانانه و غیورانه جوانان کشور به نسل های بعد ،روشنگری در خصوص ابعاد مختلف جنگ تحمیلی ،بیان شرایط سخت جنگ و ایستادگی در مقابل هجمه دشمن به منظور تقویت روحیه جهاد و شهادت، و تجدید پیمان با شهدا وآرمان های امام، و مشاهده عینی آثار جنگ برشمرد.

ارسال نظرات