خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

برای تحقق اقتصادمقاومتی باید به توانمندی داخل توجه داشت

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: برای تحقق اقتصادمقاومتی باید به توانمندی های داخل کشور توجه داشته و برای پیشبرد اهداف، توانمندی های استان نیز در اولویت قرار گیرند.
کد خبر: ۸۶۵۴۹۶۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی افزود: امروزه با تکیه بر توانمندی های داخلی قریب به اتفاق تجهیزات و مصالح بکار گرفته شده در تأسیسات و شبکه های گازرسانی تولید داخل می باشد .

وی با تأکید بر موضوعات پژوهشی بر اساس اقتصادمقاومتی اظهار داشت: برای تقویت تولید داخلی و ساخت تجهیزات، موضوعات پژوهشی شرکت باید در راستای اقتصاد مقاومتی تعریف شود.

دینی در ادامه خواستار پویایی نظام پیشنهادات همچون سال های گذشته از سوی کارکنان شد و افزود: زمانی شرکتی مطلوب خواهیم بود که گوش شنوا داشته و از انتقادات و پیشنهادات در راستای بهبود کیفیت خدمات و رفع نواقص و کاستی ها بهره کافی را ببریم .

مدیر عامل شرکت گاز استان در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف همکاران در سال جدید ، همانند سال های گذشته ارائه خدمات بهینه به مردم فهیم استان را سر لوحه کار خود قرار خواهیم داد.

وی ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت و سلامتی برای کلیه پرسنل، ضمن تشریح فعالیت ها و موفقیت های سال گذشته از تلاش یکایک کارکنان در سال۹۴ قدردانی کرده و افزود: با همت و تلاش همکاران، شرکت توانست در سال۹۴ موفقیت های خوبی بدست آورد.

دینی کسب لوح برنزین تکریم کارکنان، ارباب رجوع و نظام پیشنهادات در جشنواره سرآمد شرکت ملی گاز ایران، کسب رتبه روابط عمومی برتر وزارت نفت، رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی و گازرسانی به 199 روستا در سال گذشته را از موفقیت های شرکت گاز استان برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها