رئیس بنیاد شهید شهرستان خرمدره:

رونمایی از کتاب زندگی شهید شاکری‌فر در خرمدره

کتاب زندگی شهید شاکری‌فر با حضور نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۰۱۷
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس بنیاد شهید شهرستان خرمدره گفت: کتاب زندگانی شهید رحمان شاکری‌فر یکی از شهدای شهرستان خرمدره طی مراسمی با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و همچنین حجت‌الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رونمایی شد.

محرابعلی داوودیبا بیان این‌که کتاب زندگانی شهید شاکری‌فر به همت مؤسسه سالکان تمدن‌ساز اسلامی گردآوری شده است، افزود: به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران از این کتاب رونمایی شد.

وی با بیان اینکه شهید شاکری‌فر یکی از شهدای شهرستان خرمدره است که در سال 39 متولد شده بود، عنوان کرد: این شهید والا مقام در 26 مهرماه سال 65 دربرگ‌ریزان خزان جزیره مجنون به شهادت رسید و در میان همرزمان شهید خود در گلزار شهدای خرمدره به خاک سپرده شد.

این مسئول با بیان اینکه شهید شاکری‌فر از تکاوران کادر لشگر 58 ذوالفقار بود، یادآور شد: از این شهید والا مقام یک فرزند پسر به یادگار مانده است که در زمان شهادت پدر، تنها سه ماه داشت.

داوودی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و انتقال آن به نسل‌های بعدی وظیفه همگانی و یکی از نیازهای اساسی جامعه در برهه فعلی است، تاکید کرد: گرامیداشت یاد شهدا در طول تاریخ باعث تحرک و به جلو راندن انسان‌های بیدار بوده و برای آنها جهت دفاع از وطن و ناموسشان انگیزه ایجاد کرده است.

ارسال نظرات